Gå til innhold

Hvor lang tid bruker Play.com på å levere?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk min 5/12 forsendelse i dag. Endelig :)

 

Da er det håp. Forhåndsbestile BATMAN DARK KNIGHT på blu ray, og den ble visstnok sendt fra PLAY 4/12 og har enda ikke kommet :thumbdown: Kan heller ikke klage hos PLAY før det har gått 21 dager, så må bare sitte her og vente :mad:

 

Jeg venter på to spill som ble sendt den 3/12, får håpe de dukker opp imorgen. :)

 

Woohey, batman dukket opp i posten i dag. 18 dagers leveringstid via post fra england til norge. Går ikke ann og skylde på postverket heller, for jeg bestile noe annet fra england sist uke som kom i dag. Play er treige! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Eg må prøve å rynge til Play.com i dag, skjer ikkje ein dritt her...

 

Møkkabutikk

Your item is on its way to you!

 

Our records show that the item you selected was ordered on 08/12/2008. Although items are usually dispatched promptly, we need to wait 14 days from the date of order before being able to re-order the item.

 

What to do now: Please return to this page if your item has not been posted after the end of the 14 day period (after 22/12/2008). We will then arrange for a replacement item.

Det er den 23. i dag, men det står akkurat det same som før.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Bestilte med Mirrors Edge med en gang jeg så prisen (18GBP). Bestilte den 11., ble "sendt" den 13., sjekket tilbake etter noen dager, og da var det plutselig sendt den 15. istedenfor.. Venter i tillegg på Prince of Persia og Oblivion og.

 

Tviler sterkt på at det er Play sin feil at det tar så lang tid nå.. Det lengste jeg har måttet vente (før nå) er 4 dager :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...