Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd


IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte mail ja. Fikk The Godfather og Pirates triologien etter sikkert 5-6 måneder, så håpet på og få Die Hard filmene og. Forstår ikke de kan selge filmer de ikke kan skaffe.

 

Sliter folk med å forstå dette fortsatt?! De feilpriser varene sine, alle som kjøper er klar over det, masse folk bestiller. De prøver å drøye leveringstiden lengst mulig, slik at de fleste forhåpentligvis driter i det og kansellerer ordren. Du bestilte Godfather- og Pirates-triologiene, og visste hvor lang tid det tok før du fikk dem. Likevel valgte du å bestille Die Hard, fullstendig klar over at det kom til å ta akkurat like lang tid. Du har muligheten til å slette ordren, men gjør det ikke. Hva klager du over da?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Har også dårlig erfaring med playx.no selv. Men de trekker hvertfall ikke penger fra kortet/kontoen på de du venter på i evigheter. Såjeg kan ikke skjønne hva de tjener på å ikke sende ut varene sine evt bestille slik at de har på lager. Har en ordre inne der, har den egentlig inne for å se hvor lang tid det tar :D Ordren har ligget der i 5mnd nå straks :whistle:

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

At jeg ikke får varen, har fått alle de andre varene jeg har bestilt til 149,- Folk sier også de fikk Planet Earth nesten 1 uke etter de bestilte. Selv om det tar 4-5 måneder så har vi vel rett på varen.

 

Tja.. Jeg kan ikke lovverket på dette området, så det er jeg ikke sikker på. Da jeg bestilte Godfather-triologien, ble jeg veldig overrasket over at jeg faktisk fikk varen. Hadde trodd PlayX bare skulle sende ut en beklagelse og kansellere ordren.

Lenke til kommentar

At jeg ikke får varen, har fått alle de andre varene jeg har bestilt til 149,- Folk sier også de fikk Planet Earth nesten 1 uke etter de bestilte. Selv om det tar 4-5 måneder så har vi vel rett på varen.

Du har ikke krav på varen når det er en opplagt feilprisning. 150,- er veldig langt unna standardprisen på en rundt 500,-. Hvordan websjappa behandler disse sakene er derimot merkelig. Fikk forøvrig P.E etter en uke som en del andre :D

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Har ikke fått Die Hard eller POTC enda, men har ikke håp om å få dem heller.

Men når det er sagt så er Playx generelt ræva på levering. Har bestilt varer derfra som de har hatt på lager og likevel har det tatt flere uker og mails før det har blitt sendt! Og da har det vært på lager hele tiden...

Lenke til kommentar

Jeg fikk Playx.no helt i vrangstrupen etter å ha bestilt Pirates trilogien, 6 måneders leveringstid er fullstendig uakseptabelt. Underveis ble jeg servert flere løgner om at boksen var sendt til meg, men ingenting kom. Ingen beklagelse eller forståelse fra kundeservice heller.

Var tidligere god kunde hos Playx.no, nå holde jeg meg langt vekke fra den butikken.

Lenke til kommentar

Die Hard får du ikke, men jeg fikk Pirates filmene for en god stund siden.

Sikker på dette du?

 

Jeg sendte de nemlig en mail og spurte om den kom på lager og fikk da følgende svar;

Hej. Vi beklager den lange ventetid, men desværre har det ikke været muligt at skaffe denne endnu.

Hvis du ikke ønsker og vente på den, kan du til enhver tid annullere din ordre.

 

vh. playx kundeservice

Endret av -Tommy
Lenke til kommentar

Die Hard får du ikke, men jeg fikk Pirates filmene for en god stund siden.

Sikker på dette du?

 

Jeg sendte de nemlig en mail og spurte om den kom på lager og fikk da følgende svar;

Merkelig fikk klart svar at de ikke kunne skaffe den, dermed så sletta de ordren fra brukeren min.

Hørtes rart ut ja. Men for å si det enkelt, kommer aldri til å bestille noe fra Playx igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Faen da, prøver å bestille Planet Earth på blå-disk fra TheHut, men de nekter å godta visakortet mitt! (som forøvrig er fra postbanken(/DNB-nor))

 

Sorry, your payment has not been authorised by your card issuer. Please check your details and try again.

If you continue to have problems you may wish to contact your payment card issuer.

Alternatively, please try a different payment card.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå skjønner jeg ingen ting... sitter og stirrer på en skjerm som gir meg problemer med å få noe til å henge sammen. Ser jeg har betalt og postet her om å ha bestilt Die hard fra playx. Samtidig så ser jeg at den føkkings ordren er sletta!!!!!

Noen ide om hva disse sullikene driver med, evt. noen som har opplevd det?

sitter her ordentlig frustrert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...