Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd


IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm noen som har fått pirates etter den mailen? Om dem holder til i norge så er 1uke leveringstid lenge syntes jeg :p Får somregel ting fra for eks. Platekompaniet senest 3 dager etterpå , normalt på 2 dager..

 

Edit; Leif var her

 

Ikke kommet noe her enda, har sendt epost og forespurt..

Lenke til kommentar

Jeg fikk mail i august om at Pirates var sendt, men jeg har fortsatt ikke fått den. Sendte derfor mail for et par dager siden og spurte hvor den var blitt av. Da svarte de at den mest sannsynlig var forsvunnet i posten, men at de skulle opprette ordren på ny, og det til den samme superbillige prisen (149,-). Litt kundeservice har de i det minste. :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk mail i august om at Pirates var sendt, men jeg har fortsatt ikke fått den. Sendte derfor mail for et par dager siden og spurte hvor den var blitt av. Da svarte de at den mest sannsynlig var forsvunnet i posten, men at de skulle opprette ordren på ny, og det til den samme superbillige prisen (149,-). Litt kundeservice har de i det minste. :)

 

Vel, nå viser det seg at det er mange som har opplevd det samme. Playx.no påstår at varen er sendt og deretter når varen ikke ankommer så sier de at den er forsvunnet i postgangen. Selvfølgelig så forsvinner ikke alle disse Piratestrilogiene i posten, de er aldri sendt fra Playx....mao de lyver.

Nå er det over 5 måneder siden bestilling av Pirates trilogien. Jeg er sikker på at hvis Playx hadde giddet å anstrenge seg litt mere så hadde de fått tak i disse boksene for lenge siden. Jeg nekter å avbestille denne boksen, men kommer aldri mere til å bestille noe fra Playx.no

Lenke til kommentar

Joda, men at de faktisk opprettet orderen til samme pris overrasket meg positivt. Med tanek på den latterlig billige prisen, fryktet jeg at de ville spørre om jeg ville glemme hele greia eller å opprette en ny ordre til nåværende pris (599,-). Og siden jeg ikke har jobb for øyeblikket, setter jeg pris foran leveringstid. Derfor tror jeg at jeg kommer til å bestille fra dem igjen om det skulle komme lignende supertilbud. Jeg har jo fått Godfather Collection, så de holder i hvertfall det de lover når det gjelder pris. Det tar bare litt tid. :)

Lenke til kommentar

Hmm, ser ut som at playx.no prøver å lure oss, hvertfall oss som bestilte planet earth til 150,-

De har nå fått den inn på fjernlager ifølge siden deres, men allikavel så sender de den ikke til oss (meg hvertfall).

 

Nei, kommer aldri mer til å bestille noe mer hos playx.no uansett hvor billig det blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...