Paulex Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Etter å ha spilt den nye exp. packen har jeg sluttet og spille wow. Jeg startet dagen det slapp ut for en god del år siden og jeg skjønner ikke helt hva det var som har fått meg til å KJEDE meg med spillet. Og jeg vil vite hva folk synes om spillets utvikling siden spillet ble sluppet. Personlig tror jeg det er manglen på de "gamle" 40 manns instansene som jeg savner mest. Ingenting var som å samle en gjeng med 40 spillere på ventrilo og gjøre en innsats i KREVENDE instanser før i tiden. Og jeg synes spillet nådde "toppen" når naxx ble sluppet ut for FØRSTE gang. Da man virkelig måtte stå på for å klare det. I mine øyne er fordelen med wotlk: -Tilgang på god equipment selv om du er casual. -Mye content. -Mye nytt innen professions. -Forbedret honor system. -Badges. Negativt er vel: -Tilgang på god equipment selv om du er casual. -For lett. -Blitt for mange "kids" siden starten. -Utdatering av Legendary's. (ja, jeg var en av dem som farmet 100 arcanite bars) -Utdatering av Gamle instances som AQ, MC, BWL ect. som burde blittjustert.
bandreas Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Vel, dette er oppstartsfasen til den nye patchen. Blizzard har lært av forrige patch og gir oss lett tilgang til ok gear, fordi neste patch vil inneholde en ny raidinstance som vil kreve en del. Selvfølgelig har alt ved spillet blitt utvidet med utvidelsespakka, end kontent, professions osv, og det er alltid vel og bra, men man kan lage ganske sykt bra ting nå som crafter av armor og våpen. Syns det er litt teit da det tar deg 3 timer å skrape sammen mats til en 2h mace som er like bra som det fra raidsoner/heroics. Kids blir du ikke kvitt med mindre du har et eget guild uten. Og er enig med at legendaries og bra raidinstances burde ha noe over seg som gjør dem bedre ja. For Sulfras og Thunderfury var faktisk legendary, og burde forbli det. De burde gi en muligheten til å farme absurd mye mats til en absurd kul ting som gjør at itemet vokser med deg i level slik som man kan kjøpe for badges nå. Slik at de forblir legendary. Dette gjelder da ikke dropglavies ettersom alle raidrogues i tbc har en...
PSV Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 - Det er altfor, altfor, altfor lett. Seriøst, altfor lett. (refererer til posten min i lett raiding-tråden hvor jeg sammenligner Naxx40 med Naxx10/25.) - Altfor lett å skaffe seg gear. Epics er ikke lengre epics, det har de ikke vært siden Vanilla forøvrig. I WotLK er epics enda mindre epic. - For lite content. Jeg, som ikke er en achivementwhore ser på spillet utenfor raiding som så og si ferdig for min del allerede. Tok meg under en uke å queste godt over halvparten av alle questene i ekspansjonen, noe som blir altfor drøyt. - Professions suger. Ikke noe bra BoP gear til noen av professionsene ennå, med unntak av muligens Engineering. I Vanilla drømte enhver warrior/shaman/paladin om å lage seg ARCANITE REAPER (HOO!) nå er det liksom.. uh, ok, Titansteel Destroyer, kult. bandreas: Nederste avsnittet ditt er bare tull. Content er content, og burde ikke friskes opp igjen. Thunderfury og Sulfuras er forbi nå, old, forgotten. Å farme absurde mengden ditt og absurde mengden datt blir bare tull. Ser også at mange uttrykker midnøye med kids i spillet. Hva er problemet egentlig? Det er veldig lett å styre unna om man bare vil. Hvordan oppstår egentlig denne misnøyen?
Jext Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Misnøyen med kids i spillet oppstår relativt raskt om man av en eller annen grunn vil ta en rask pug instance med en alt, eller enda værre; prøve det samme på heroic. Jeg har mange å spille med, men det hender da jeg finner meg i en pug gruppe med spillere som burde blitt slått ned til lvl 20 av en GM, så de kan lære seg folkeskikk og gruppespill. Kan ikke fatte hvorfor folk whiner så fælt om at det er lett å skaffe seg gear og at det er lite å gjøre. Wintergrasp er helt genialt, og virker som det er første open-world pvp område som virkelig fungerer. Masse nye instancer, samt achievements der som faktisk gir en kul reward. Flere raid instancer kommer i content patch, om man ser seg ferdig med naxx allerede. Snart starter også ny Arena sesong, som jeg personlig gleder meg stort til. Særlig når det er snakk om at vi får Dual Specs ved neste content patch.
PSV Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Wintergrasp suger for øyeblikket på grunn av honorcappen, tar tre dager med effektiv PvP så er du cappet. Helt tåpelig.
Paulex Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Er enig i det Bandreas sier at man burde hatt muligheten (om man så måtte farme rævva av seg IGJEN) til å oppgradere legendary equipment, så folk slapp og vite at (for min del 1 helt ÅR med 100% mc attendance for 2nd binding) og 2-3 uker i burning steppes løpende rundt i sirkel etter thorium veins, skulle vært gjort forgjeves. Kids diskusjonen oppstår jo alltid i alle tråder, og jeg tror vi kan være enig i at visste folk er UFORSTÅELIG hvordan har kommet seg over level 20 når de ikke engang klarer og skjønne basics i "random" groups. Jeg er også enig i at honor CAP burde bli oppjustert kraftig, og hvorfor kan ikke blizzard som er blitt så forbanna FAN av heroic instances lage "heroic" versjoner av MC og BWL ect? Det er jo bare å oppjustere ALT. De kan være som dem er bare at de oppjusterer til 80+ elites og BOSS. Og professions stuff man kunne LAGE var bedre før når man måtte SLITE med å få noe bedre enn det DYRESTE som f.eks blacksmiths hadde og by på (arcanite reaper ect). Nå er jo det beste BOE våpenet en blacksmither kan by på (som nevnt over) erstattet med en 2-3 dagers grinding. De gjør spillet for lett ved å fjerne +healing items også. Det virker som de skraper ned spillet til å bli LETT. Virker som det er målet.
wise™ Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 - Altfor lett å skaffe seg gear. Epics er ikke lengre epics, det har de ikke vært siden Vanilla forøvrig. I WotLK er epics enda mindre epic. Hvilken classe spiller du?
John Keats Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 - Altfor lett å skaffe seg gear. Epics er ikke lengre epics, det har de ikke vært siden Vanilla forøvrig. I WotLK er epics enda mindre epic. Hvilken classe spiller du? Gjelder jo alle klasser det her
Bear^ Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har ingen ting negativt slik sett å si om spillet. Blizzard har gjort en god jobb med å gjøre levelings prosessen interesang og god, med noen virkelig fantastiske gode quester og en helt vanvittig in-game cinematic som resultat av i alle fall 1 quest chain. Synes heller ikke det er for lett, men akkurat passe krevende. Spiller har og blitt mer åpent for alle spillerne, før var det slik at hadde du ikke 100000000000000000000000000 timer WoW på baken hadde du ikke sjangs å få innpass i raid grupper fordi utstyret ditt var alt for dårlig til å overhode ha noe innvirkning. Dette gjorde WoW til et "elite" spill hvor kun elitistene fikk oppleve hele spillet. Det er heldigvis over med og om du har lyst å spille i ny og ne men likevell få utbytte av spillet så får du det. Alt i alt synes jeg Blizzard har gjort en fenomenal god jobb med Wotlk. Gleder meg å se hva de kommer opp med i tiden som kommer.
Christeven Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har ingen ting negativt slik sett å si om spillet. Blizzard har gjort en god jobb med å gjøre levelings prosessen interesang og god, med noen virkelig fantastiske gode quester og en helt vanvittig in-game cinematic som resultat av i alle fall 1 quest chain. Synes heller ikke det er for lett, men akkurat passe krevende. Spiller har og blitt mer åpent for alle spillerne, før var det slik at hadde du ikke 100000000000000000000000000 timer WoW på baken hadde du ikke sjangs å få innpass i raid grupper fordi utstyret ditt var alt for dårlig til å overhode ha noe innvirkning. Dette gjorde WoW til et "elite" spill hvor kun elitistene fikk oppleve hele spillet. Det er heldigvis over med og om du har lyst å spille i ny og ne men likevell få utbytte av spillet så får du det. Alt i alt synes jeg Blizzard har gjort en fenomenal god jobb med Wotlk. Gleder meg å se hva de kommer opp med i tiden som kommer. Bare lurer på om du har raidet i WOTLK enda? for du var like "lidenskapelig" med i diskusjonen rundt raids i tidligere tråder selv om du aldri hadde satt din fot inn en raidinstance.
Bear^ Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Har ikke kommet til 80 enda. Og eneste raidet jeg fikk være med på frem til Wotlk var et Karazan raid. Ellers fikk jeg høre at jeg ikke hadde godt nok gear. Derfor har jeg kun vært i 1 raid instanse til nå.
Altobelli Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Enten hadde du fult 60-70 questgear, eller så var folka du raidet med kjipe
Ganam Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Enig med at det har blitt for enkelt, eg slutta med WoW for 2 dager siden. Likte questene i Northrend men alt har blitt for casual, savner 40man instancer. Molten Core var kjempe morro, det som spesialt var morro var kossen guilden blei bedre og bedre. Spesielt, Legendaries savner eg, alle hadde lyst på MC legendary våpenet Før så var det OJ han har legendary!!, i TBC var det meh ok, den roguen har ein legendary, kva så? Har bare gjennomført Karazhan i TBC, spilt og tatt pauser fleire ganger. Karazhan gjennomført første gang i TBC og det var eit raid eg satt sammen av random folk eg fant i Trade Chat. Endret 14. desember 2008 av Ganam
mad_arab Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hvis alt du har gjennomført er Kara så kan du ikke kommentere raiding...
Poseboen Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Spør du meg er Karazhan mer en instance enn det er ett raid.
Gakks Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Fordelen med WOTLK: det er noe nytt å finne på. Ulempen: til slutt blir det same shit new wrapping.
Bruktbilen Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hah, er WoW blitt så casual at det ikke finnes noen 40-man raids? For min del var det grunnen til at jeg spilte WoW så lenge som jeg gjorde, veldig morsomt å slite sammens med guilden på boss etter boss.
Bear^ Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Enten hadde du fult 60-70 questgear, eller så var folka du raidet med kjipe Vel det har jeg vel forklart og hvorfor jeg ikke fikk være med så det skulle vel være ganske klarert. Hvis alt du har gjennomført er Kara så kan du ikke kommentere raiding... Har ikke kommentert raiding heller. Det var en annen bruker som vitterlig ikke har lært seg å diffransiere de forskjellige tråder og heller dro møkker fra andre tråder inn i denne tråden, selvfølgelig uten relevansen i det store og det hele på hva jeg sa.
Bulletus Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Utrolig hvordan folk har gått inn på samme sporet og hengt seg opp i at "warming up " instancene er for lette og lager mye whining ut av det. De seriøse instancene der folk virklig må slite kommer senere ved neste store patch, vær nå litt tålmodige !!
olegunnaro Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Kan jo ha litt med at mange føler at de ikke har noe å gjøre, bortsett fra å farme epics. Mange liker porgress bedre enn farm-raids, og når det bare blir farm-raids helt fra starten av, blir det fort kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå