Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

For Svak vifte

Hakkebakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har gjort en liten research og funnet ut at snille kjære IceSpirit er en lykkelig Nissan Micra eier.

Men har ikke noe svar på spørsmål. Vanligvis er det en en knott som man velger hvor man vil ha luften.

Rotet litt rundt på google og finn.no og fant et dash fra en 93 modell micra.

post-14885-1229118867_thumb.jpg

Skrevet

Jaja, har en sånn knott. Men lufta er ikke så sterk på vinduet som på den som blåser ut i midten. Men det skal kanskje vere sånn..? =/

Lykkelig.. nja. Hadde jeg vert snobb skulle jeg kjøpt en bedre bil :)

Skrevet

Viftene til vinduet blir varme til slutt, er ikke helt sikker på de andre. Bruker stort sett bare den på vinduet siden det ofte er dugg og/eller is. Det er bensin 95.

Skrevet

Det er ingen tempmåler av hvor varmt det er inni bilen. Resirkulering av luften er av, bør den vere på? Den eneste tempmåleren bilen har er varmen på motoren.

Skrevet

Det er tempen på motoren som bestemmer hvor varm luft fu får ut av varmeapparatet så har du ikke motortemp får du ikke varmluft heller.

Velgeren skal ikke stå på resirkulering, om du gjør det da dugger det skikkelig.

Skrevet

Ja, det er greit. Men nå var det hvor kraftig viften blåser jeg lurte på, men siden det kun er en vifte så skal den nok ikke vere sterkere enn den er nå.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har det alltid vært sånn?

Kan jo være fordi det er større areal luften kommer ut av mot vinduet enn trynekanalene hvis du skjønner...

For når en luftstrøm får bedre plass går den saktere..

Skrevet

Forstår hva du mener. Har ikke hatt bilen så lenge, men har vert sånn så lenge jeg har hatt den. Det skal sikkert være sånn, så vi sier oss ferdig med dette. Takk for alle svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...