Gå til innhold

Tek.no's uoffisielle bilderundtur! Meld deg på!


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm. jeg har flippedidatt.net domene med ca 15gb trafikk ledig i maaneden.

Saa kan vel stille opp med underdomene + galleri.

Slik man kan legge opp bildene underveis paa turen og skrive detaljert forklaringer under transport og m0te med andre medlemmer.

 

Hørest dette aktuelt ut?

Jeg har tilgang til 100mbit SFTP-server med unlimited trafikk og plass nok til 104 slike bilderundturer.

 

..høres mer aktuellt ut? :p

Lenke til kommentar
Jeg bor jo rett i nærheten av Bergen, og stiller med bil, så kan vel få til et slags gruppebilde i sentrum der?

 

Ang. selve prosjektet, jeg tror det kanskje bør settes en siste frist til å være med. Deretter bør ruten planlegges i DETALJ! Dvs en total oversikt over hvilke brukere som er med, hvem som skal levere til hvem, og kanskje og frister for leveringsdatoer. Eks så kan ikke en bruker ha kameraet mer enn 4 dager, hører vi ikke fra neste bruker innen det, så må vi ta kontakt med den som sist hadde kameraet osv.

 

synes ikke vi burde ha noe absolutt krav om hvor lenge man kan ha kamera, hvis jeg f.eks får det så det passer at jeg tar det med en uke på hytta så burde jo det vært greit.

 

syne heller ikke at alt skal planlegges i detalj, jeg mener det ødelegger litt av prosjektet.

 

edit, jeg er forresten med rundt drammen(?)-oslo-oppland området

 

Hvorfor i all verden vil du ta det med på hytta? Har du et par dager på deg, så får du mulighet til å avtale med neste person hvor og når dere kan utveksle kameraet, og du kan også ta et par bilder. Hele poenget er vel å få bilde av brukerene og hele turen, ikke hvordan folket bruker uken på hytta. Og hvis alle skal ha det i sånn ca en uke, så vil det ta _jævlig_ lang tid før kameraet når rundt, eller hvor nå enn ferden skal ende. Min emning ihvertfall. Og man bør ha en viss plan og struktur for hvor kameraet skal , så ikke en eller annen tomsing stikker av med det.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med kanonkent her. Tanken var ikke at folk skulle få låne et gratis kamera for å ta bilde av den nye bilen sin, ferietur på hytta og slikt som passer mer i private fotoalbum.

Hovedfokuset bør være på forumdeltagerne og kanskje hvor dem bor. (Jeg vil ikke gi slipp på bilder av stedsnavnskilt :p )

Frist for overlevering syns jeg også er på plass. Etter en grov telling, er vi vel snart 50 stk. som er med. Om alle har det over en uke hver, sier det seg selv at dette blir en dryg tur. Ikke at det skal gå så himmla kjapt heller, men om vi har en liten frist på det, så er det forhåpentligvis ingen som legger kameraet på hylla og glemmer det der heller.

 

MSg: Da må jeg nesten vite hvor du bor, og om du kan frakte noensteds. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden vil du ta det med på hytta? Har du et par dager på deg, så får du mulighet til å avtale med neste person hvor og når dere kan utveksle kameraet, og du kan også ta et par bilder. Hele poenget er vel å få bilde av brukerene og hele turen, ikke hvordan folket bruker uken på hytta. Og hvis alle skal ha det i sånn ca en uke, så vil det ta _jævlig_ lang tid før kameraet når rundt, eller hvor nå enn ferden skal ende. Min emning ihvertfall. Og man bør ha en viss plan og struktur for hvor kameraet skal , så ikke en eller annen tomsing stikker av med det.

er jo kjempespennende med 50 stk av dette på kameraet...

 

274skilt.jpg

Steve_Person.jpg

Lenke til kommentar
Hehe, point taken. Var bare et forslag, og jeg ville absolutt ikke ha kun slike bilder. Men når kameraet likevel skal på en Norgestur, kunne det vært morsomt å sett hvor det har vært...

 

absolutt, stedsnavn er ett must.

er ikke alle som kan/vil ha bilde av seg her, jeg tenkte at man kunne poste ett bilde med personlig preg, f.eks i slalåm-bakken, på jobb, drita på nyttårsaften, litt spennende bilder.

 

mente ikke at folk skulle ta det med på 4 ukers ferie i spania, men at vi må være forsiktige med å gi absolutte frister og regler, så folk faktisk får mulighet til å ta bilder det er verdt å ta vare på...

kjipt å MÅTTE levere 2 dager etter jeg har fått det hvis jeg skal til månen dagen etter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kjipt å MÅTTE levere 2 dager etter jeg har fått det hvis jeg skal til månen dagen etter.

Det vil bryte i mot reglene siden fly/andre flygende transport ikke er lov ;) .

 

regner jo ikke med at noen tar imot kameraet på månen, så det blir jo fortsatt levert og fraktet fra meg til en annen med bil, selv om det har vært med på månen en liten tur...

og hvor står regelen om at man ikke kan transportere med flygende objekter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...