Gå til innhold

Practical Joke +hevn +hevn +..?

toth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ang. sensuren er det bare snakk om å sensurere offerets ansikt. Dette er jo hovedsakelig en intern prank, ikke myntet på nett i utg.punktet, og når vi først driter ham ut såpass syns jeg det blir for drøyt å legge det usensurert på nett. rett og slett. :)

Haha, genialt forslag å legge den ut på redtube! :!:

Er jo bare å spørre han etter at dere har avslørt det for han da. Det skader vel ikke?

Skrevet
Er jo bare å spørre han etter at dere har avslørt det for han da. Det skader vel ikke?

Og hva får deg til å tro at han faktisk kommer til å si ja?

Skrevet

Ahaha!

Fyren har ny status på Facebook, satt mens han var hjemme fra jobb igår;

" S**** G*** slapper av i den nye stolen... "

:!:

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo ikke en practical joke. Dette er jo bare rett og slett episk. Jeg skulle ønske noen hadde tatt seg bryet med å lage en slik godstol til meg. :) Han får jo en stol ut av kødden. :)

Forresten, den ser veldig stilig ut på bildet, ser den så proff ut på nært hold også? Jeg må bare si, at jeg kneler i støvet for denne, rett og slett utrolig. :)

Skrevet
Når kommer avsløringa? Når kommer video?

Jeg vurderer å bruke en annen kamerat til å sensurere, så det er ikke fullstendig uaktuelt med video, men ingen garantier. ;)

Dette er jo ikke en practical joke. Dette er jo bare rett og slett episk. Jeg skulle ønske noen hadde tatt seg bryet med å lage en slik godstol til meg. :) Han får jo en stol ut av kødden. :)

Forresten, den ser veldig stilig ut på bildet, ser den så proff ut på nært hold også? Jeg må bare si, at jeg kneler i støvet for denne, rett og slett utrolig. :)

Takker for skryt =)

Den ser ganske proff ut ja, vi hadde jo alt av utstyr på reklame/profileringsfirmaet. Helautomatiske kuttere til å skjære ut sjablonger og folie bl.a. :)

Skrevet

Å sensurere noe som beveger på seg i Windows Movie Maker er dessverre umulig, men om du har litt mer avanserte videoredigeringsprogammer som Sony Vegas eller Adobe Premiere, kan jeg sikkert finne en fin tutorial til deg. :)

Eventuelt kan du sende filmen til meg, så kan jeg gjøre det for deg, men det tenker jeg er uaktuelt. :p

Skrevet
Jeg feller en tåre, og bøyer meg i støvet. Genialt. Jeg vil ha en sånn stol!

Selg patenten til Redtube, og du er en rik mann ;)

..eller de ser sitt snitt til å saksøke oss for å ha brutt copyrighten deres..? ett av to :p

Skrevet

Haha genialt. Tenkte også at du kunne sende mail elns til dem om denne saken.

Men

..eller de ser sitt snitt til å saksøke oss for å ha brutt copyrighten deres..? ett av to :p

Uansett, veldig bra gjennomført! Gleder meg til updates!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...