Gå til innhold

Practical Joke +hevn +hevn +..?


toth

Anbefalte innlegg

Jøss, ligger jo masse tanker bak det her. Utrolig bra gjort hehe.

 

Det med heisen hørtes ikke lurt ut da det går ut over fler enn han men men. Hehe glad jeg ikke er (u)venner med dere gitt :)

Kommer bare til å henge det opp kvelden før, samt varsle naboene. Vi har lært det ikke er lurt å blande inn for mange utenforstående :!:

 

Ahaha, elsket den originale med stolen, men det tar jo aldri slutt. :!:

Revenge, u know.. Fortsatt to skyldige som ikke er tatt enda, deriblant meg. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAHA! hvor får dere egentlig idèene fra?

Vel.. Ideene kommer vel egentlig fra pur ondskap og hevnlyst :wee:

Nei, det gjelder å stikke der det svir da. Starten, RedTube-stolen, datt bare ned i hodet mitt som en idé når jeg så reklame for stolen, da kameraten min hadde spøkt nok en gang om RedTube-surfinga si samme kvelden, og stolen var knallrød.

Idéen til bil-ribbinga kom av at fyrens bil ble stjålet når han var i Ålesund, så når han dro dit igjen måtte vi gjøre noe.

 

Denne siste er fostret på pur hevn, vi visste med en gang han dro til Texas at nå var det hans tur, så var det bare pønske ut hva. Og siden intern historie gjør at han har blitt mobbet for fargen grønn i flere år, ble grønn leilighet svaret.

Ikveld er det siste hånd på verket! Få ut grønn løper i gang og heis, grønn inngangsdør med alu-skilt pålydende "Velkommen hjem Herr GRØNN", foliere dusjkabinett, rigge klart kamera og litt småplukk. Tirsdag formiddag ankommer stakkaren :D

Endret av toth
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...