Gå til innhold

Practical Joke +hevn +hevn +..?


toth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMFG!!! Råbra spøk! Denne skal jeg følge med på!

 

For sensuereringen kan du da bare bruke Moviemaker som skulle følge med windows og hive en svart firkant der det trengs,

Jeg så kjapt etter muligheten for å legge inn svart firkant, men fant den ikke i forbifarten. Forklar gjerne litt mer i detalj om du har erfaring :) Må uansett konvertere fra mp4 først.

 

Engelsk er ikke det store poenget, da det stort sett ikke er annen lyd en rå latter :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Hvorfor sensurere?:/

 

Tar bort litt av morroa.

Fordi de mest sansynligvis ikke vil at en usensurert film skal havne på nettet ;) .

Og?

 

Tviler på at de klasker salamien eller hilser på brunebjørn i filmen.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at han tar det med godt humør, ellers hadde de nok ikke gjort det mot han.

Det tror jeg også, så lenge de ikke legger ut alt på nettet uten å sladde det da. :) Det er tross alt han som kjenner kameraten hans best, så han vet nok hvor grensen går.

 

Ellers: Kjempebra spøk! Lo godt når jeg leste om den! :D

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
steike å epic, gleder meg til avsløringen

 

det har blitt avslørt? Har du ikke i hele tatt fulgt med?

 

Nei, det har ikke blitt avslørt enda?

 

Deretter venter vi en uke eller så, før vi legger på bordet bilder av produksjonen og hele prosessen, og filmer mens vi venter på at det skal gå opp for ham hvor seriøst han er blitt skrudd.
Lenke til kommentar

Ang. sensuren er det bare snakk om å sensurere offerets ansikt. Dette er jo hovedsakelig en intern prank, ikke myntet på nett i utg.punktet, og når vi først driter ham ut såpass syns jeg det blir for drøyt å legge det usensurert på nett. rett og slett. :)

 

Haha, genialt forslag å legge den ut på redtube! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...