Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel gratis spilling hele helga også?

Det er halv pris, ja, men man kan kjøpe det i helga om man vil ha det til halv pris...

 

EDIT: Jeg prøver det gratis nå, og om jeg liker det, kjøper jeg i morgen eller søndag... Laster ned nå, litt over halveis...

Endret av kjermy
Lenke til kommentar

Systemet er som følger : Achievments er ikke lenger bundet til våpene (Faktisk, hurra!)

Men, isteden får du nye våpen HELT random. Det er ikke snakk om å drepe de som har unlocken, men du kan få alle unlocks ved å sitte 5 minutter i spectate, eller du kan bruke ett år ingame uten å få ett.

Lenke til kommentar

jeg har fortsatt ikke fått noen spy weapons.

MEN, jeg fikk flairgun, igjen.

så nå har jeg 2 stk av den :(

 

edit: fant sandman igjen nå

c'mon. gi meg ambassador eller klokka med regen!

 

edit2: har nå funnet 2 sandwiches også.

 

4 items som jeg allrede har og 0 nye :(

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Vet ikke, møtte på en server som droppet unlockables i hytt og pine - kun på den serveren selvfølgelig.

 

Hvilken server var dette? Finnes en del servere fra gammelt av hvor en bare skriver inn en kommando og får alle nye greier, noen som vet om noen som funker med de nye tingene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det er ikke snakk om å drepe de som har unlocken, men du kan få alle unlocks ved å sitte 5 minutter i spectate, eller du kan bruke ett år ingame uten å få ett.

 

Det der skjønte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skjønner hehe. Liker det bedre fremfor det gamle systemet, der det likevel tok århundrer før du fikk updates. De har nok satt restriksjoner på hvor lang tid det går før du får våpen likevel.

Lenke til kommentar

faen hater den nye oppdateringen har faen meg sittet i 12 timer og ikke fått en Drit ikke en gang en av de gamle våpnene en gang ...

alle andre som jeg kjenner har jo alle alerede og jeg INGENTING!

Irreterende som Faen!

 

EDIT: har sendt en bug tingy til valve så jeg får håpe de fixer det viss det er en bug da ...

Endret av Tazic
Lenke til kommentar

Har ikke fått spilt ett eneste sekund enda jeg. Får bare "currently too busy". Artige greier... :nei:

 

Edit: Endret navn på ClientRegistry.blob i går også. Eneste som skjedde, var at TF2 ikke var 100% lenger, men tilbake til 17% ferdig lastet ned.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Prøvde å lage dedicated server så jeg kan stå i spawn til jeg får våpen og gå fra maskina, men fant faktisk ikke serveren i lista. Noen som kunne tenke seg å prøve å sette opp en midlertidig som kan stå å dure ca et døgn? xD Så kan vi lage eget passord så ingen kommer inn og ødelegger. Sette round limit til 10000 min eller noe... dårlig ide?

Lenke til kommentar

jeg fikk mitt første spy item nå i stad.

 

"the dead ringer"

klokke som lar deg feign death.

 

og

 

HERREGUD SOM DEN SUGER! :'(

 

 

du kan ikke cloake med den klokka

og

du kan kun feign death når du tar skade.

kan ikke bestemme selv når du skal feigne.

 

i tillegg så er draintime 180% raskere enn den vanlige klokka.

positivte er at den recharger 180% så raskt.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...