Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja hei igjen..

eg fant nettop et program som heter mIRC og fikk vite at det brukes til å finne andre klaner på tf2 og andre spill.

så jeg prøvde, men ikke noe treff ... så jeg lurte på om noen viste om noen TF2 Channels på det programmet?

 

vil ha en god clan til neste Warpzone !!!

 

(Warpzone 150-450 man lan)

Endret av Tazic
Lenke til kommentar
ja hei igjen..

eg fant nettop et program som heter mIRC og fikk vite at det brukes til å finne andre klaner på tf2 og andre spill.

så jeg prøvde, men ikke noe treff ... så jeg lurte på om noen viste om noen TF2 Channels på det programmet?

 

vil ha en god clan til neste Warpzone !!!

 

(Warpzone 150-450 man lan)

er det mulig?

 

uansett..

/server underworld.no.quakenet.org

/join #tf.wars

/join #etf2l

/join #mpuktf2.pickup

 

European Team Fortress 2 League

tfortress.no

 

Guide til klanspill i TF2:

http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=792794

 

edit: fin signatur gaarulf

Endret av guste
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hah! Jeg er 1337 med spy-klassen, som og er min favoritt. Selv om du bruker forkledning vil fienden se sitt eget nick når han holder pekeren over deg, og skjønner at du er en spy.

 

De jeg bruker minst er Demoman, Scout og Medic. Mest er Spy og Sniper.

 

Hvis jeg vil ha boksehansker til Heavy og balltre til Scout, er det spesielle achievements jeg trenger eller går det på antall achievements jeg oppnår? Har aldri giddi å spille ræva av meg kun for å få updates, men fikk plutselig flammepistol til Pyro her om dagen :D

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Er det en måte man kan finne ut om man selv er usynlig?

 

Når du høyreklikker vil armen din bli usynlig, og du vil kun skimte kroppen din. Høyreklikk igjen for å synes, men ikke gjør det foran fienden. Da er du en død mann :p

Du kan ikke bruke våpen mens du er usynlig, kun mens du er forkledt som en fiende.

Lenke til kommentar
Selv om du bruker forkledning vil fienden se sitt eget nick når han holder pekeren over deg, og skjønner at du er en spy.

 

Nope, feil.

 

De vil se ett nick fra laget sitt, men det er 1/<lagstørrelsen>'dels sjangse for at det er han du støter på sitt nick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...