Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan skal man spille får å ikke dø konstant? Jerg dør så mye at det ikke er morsomt engang :(

edit: Denne runden går det ganske bra, ping rundt 50, 9 mord og 13 døder

Endret av Selklubber
Skrevet

Ett veldig generetisk svar er vel "bli bedre".

Spørs også veldig på hva du spiller da, men å lese av situasjonen er ofte viktig. Å trekke, følge med på livene dine er også veldig viktig.

Om du møter på en medic+heavy combo, trekk om de bare ser din vei, du kan ikke ta dem.

Ikke gå i chokepoints (Trange ganger hvor folk lett kan spamme deg ned etc).

Skrevet

Runden nå ble 13 drap og 16 dødsfall! Den sluttet uavgjort men det er ikke så viktig! Spiller foresten mest på Lokalen sine servere, hvor er dere henne?

Skrevet

jeg spiller for det meste bare klankamper og pickups, men når jeg først spiller public så går det vel med venner på Lokalen. Slayer, Chopin etc.

Skrevet
the razorback:

så det er umulig å backstabbe snipers nå?

selv om jeg sikter på nakken og ikke skjoldet?

Det som har vært nevnt frem til nå har bare vært et skalkeskjul, det er ingen sniperupdate - det er en spyupdate.

Skrevet

Nå er jeg faktisk usikker her. Valve driver å kødder med oss hele tida uansett. Men skal være enig at det er mystisk med den linken på framsida, ja. Men er godt mulig de bare kødder og,.

Skrevet

Nei, fysj - makan til møkkakart. Det ene laget har jo totalt overhånd over det andre på alle punkter. Holder meg til x3 og de litt modifiserte versjonene - episk morro.

Skrevet

Om du gauler "Spy update!" på hver update, så er det jo dømt til å bli det en eller annen gang. Før pyro updaten ble annonsert så var alle sikre på at det var spy update, etc.

Skrevet

TF2 er gøy:) Kul tegneseriegrafikk, kule og forskjellige baner. Digger Goldrush:) Eneste jeg er god i..

Blir mye bedre med sniper updaten nå (link). Herlig at det er så mange achievements også:)

Valve lager alltid gode spill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...