Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nais må ha vært vanskeligt å klare å lage det

 

EDIT: (ikke for å være slem mot han som laget den)

men det burde ha vært lyder med, enda bedre!!!

Ja det er jeg enig i.

Men det er litt vanskelig og finne noen som kan lage lydene først. Med tanke på hvor mange det er. Det vanskeligste ville jo kanskje være å få ei jente til å spille inn lydene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har i tre dager spilt med guest pass på Team Fortress 2. Kjøpte i dag spillet på gamestop, og skrev inn lisenskoden. Etter å ha skrevet inn lisenskoden og gjenopptatt spillingen, lagger det noe sinnssykt når jeg går igjennom dører og åpner medic-skapet. Hadde ingen problemer da jeg spilte på guest pass. Noen som vet hva som er feil?

Lenke til kommentar
Har i tre dager spilt med guest pass på Team Fortress 2. Kjøpte i dag spillet på gamestop, og skrev inn lisenskoden. Etter å ha skrevet inn lisenskoden og gjenopptatt spillingen, lagger det noe sinnssykt når jeg går igjennom dører og åpner medic-skapet. Hadde ingen problemer da jeg spilte på guest pass. Noen som vet hva som er feil?

Har du prøv å reinstallere?

Kjør et programs som heter Defrag og kanskje det hjelper (jeg bruker Smartdefrag fra Iobit)

Lenke til kommentar
Etter masse øving med Pyro funker det endelig. På to timer klatret jeg fra bunn til topps på teamet mitt som briljerte. Hadde 400 poeng og over 300 kills. Sykt morsomt når man kommer ordentlig i gang. Avhengighetsskapende! Konge spill.

ja det er et kult spill helt til du får en windows oppdatering som gjør at pcen ikke starter mer .................

 

(slik som jeg nettop lastet ned ... takker for at jeg har en bærbar..)

Lenke til kommentar
Etter masse øving med Pyro funker det endelig. På to timer klatret jeg fra bunn til topps på teamet mitt som briljerte. Hadde 400 poeng og over 300 kills. Sykt morsomt når man kommer ordentlig i gang. Avhengighetsskapende! Konge spill.

ja det er et kult spill helt til du får en windows oppdatering som gjør at pcen ikke starter mer .................

 

(slik som jeg nettop lastet ned ... takker for at jeg har en bærbar..)

Er jo ikke TF2 sin feil det, da...

Lenke til kommentar
Etter masse øving med Pyro funker det endelig. På to timer klatret jeg fra bunn til topps på teamet mitt som briljerte. Hadde 400 poeng og over 300 kills. Sykt morsomt når man kommer ordentlig i gang. Avhengighetsskapende! Konge spill.

ja det er et kult spill helt til du får en windows oppdatering som gjør at pcen ikke starter mer .................

 

(slik som jeg nettop lastet ned ... takker for at jeg har en bærbar..)

Er jo ikke TF2 sin feil det, da...

 

Eller der det ? :ph34r:

Endret av Steamed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...