Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Misunnelige fanboys oppnår til stadighet nye lavmål man ikke alltid klarer å forestille seg, før det er for sent.

:no:

Endret av dannad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg liker spillet veldig godt! Derfor jeg har runda det tre ganger nå.

Har nevnt så mye i denne tråden at jeg ikke orker oppsummere alt.

Men leser du Gamereactor sin omtale, så støtter jeg de meningene Jon Cato legger frem der.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

nei tror ikke noe på det.

de er biased mot Xbox den siden der,

er det ikke slik de sier når det er noe negativt om PS3? :ermm:

Skrevet

Det har vært veldig mange artikler om Edge i det siste, og det er Killzone 2-omtalen deres som har vært grunnen til det. PS3-spill scorer 30 % mindre enn X360-spill, og det har det vært veldig mange spørsmålstegn om hvorfor.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

men det er flere sider som har gitt KZ2 6, 7, 8/10

så betyr det automatisk at den siden er biased fordi Kz2 ikke får 9/10 eller 10/10

Skrevet

6-8/10 er en helt grei karakter for KZ2, ingen spill er perfekte.

Men akkurat gamer.no sin anmeldelse er den verste søpla jeg har lest på nesten 20 år innen spillanmeldelser.

Skrevet (endret)

Strengt tatt synes jeg altfor mange spill får karakteren 9 og 10. Derimot målt opp mot andre spill fortjener KZ2 en 9er, men det er ikke karakteren som er viktigst i en anmeldelse men hvordan man skriver den. Derfor slaktet jeg gamer.no sin anmeldelse og vil gjøre det hver gang den nevnes.

Endret av Theo343
Skrevet (endret)

Kan noen med litt informasjon lage et sammendrag av onlinedelen til KZ2, eller eventuelt en link? Anmelderne har vært litt grådige med informasjonen, og jeg er veldig nysgjerrig!

Endret av CheeseJunk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...