Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da velger jeg å tolke at ordet <bord> er synonymt med ordet<hengebro>

 

Ok. Da er vi ganske forskjellige. (Heldigvis)

 

Edit: Hva er vits med å kverulere slik? Jeg synes han er ei klyse, du synes han er ei hengebro. Nok OT.

Endret av Møkbook
Lenke til kommentar

Michael Mifsud frigitt av Coventry

 

Den 28 år gamle spissen med fortid i Lillestrøm, Kaiserslautern og Coventry er frigitt av sistnevnte klubb etter at kontrakten hans gikk ut i sommer. Manager Chris Coleman har hentet inn flere forsterkninger offensivt og derfor ble malteseren overflødig på Ricoh Arena.

 

Den fotrappe spissen er ventet å bli jaktet på av en håndfull League One klubber samt noen tippeliga klubber i ukene før sommerens transfervinduet stenger.

 

Med 125 mål på 326 kamper i sin proffesjonelle karriere er det klart at den fotrappe spissen kan bli en viktig spiss for et hvert lag i den norske ligaen.

 

Lillestrøm, Vålerenga og Sandefjord skal vistnok alle ha følere ute etter Mifsud.

Lenke til kommentar
Michael Mifsud frigitt av Coventry

 

Den 28 år gamle spissen med fortid i Lillestrøm, Kaiserslautern og Coventry er frigitt av sistnevnte klubb etter at kontrakten hans gikk ut i sommer. Manager Chris Coleman har hentet inn flere forsterkninger offensivt og derfor ble malteseren overflødig på Ricoh Arena.

 

Den fotrappe spissen er ventet å bli jaktet på av en håndfull League One klubber samt noen tippeliga klubber i ukene før sommerens transfervinduet stenger.

 

Med 125 mål på 326 kamper i sin proffesjonelle karriere er det klart at den fotrappe spissen kan bli en viktig spiss for et hvert lag i den norske ligaen.

 

Lillestrøm, Vålerenga og Sandefjord skal vistnok alle ha følere ute etter Mifsud.

Noen vil sikkert kalle meg dum nå, men han hadde vært den perfekte erstatter for Braaten i Alta IF!

Lenke til kommentar

odd var faktisk det eneste laget som gikk med overskudd i fjor, alle de andre gikk med underskudd, start lå høyest med et underskudd på over 86 millioner, det er litt av en gjeld, kanskje ikke så rart de taper med 8 mål om dagen :). Spent å se hvordan det går med økonomien til klubbene i dette kriseåret, lyn sliter jo bigtime, men det ser jo ut som de rykker ned uansett så. Spent å se hvordan det går med økonomien til jumbo start i år .

 

kilde

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar
Om jeg ikke har eksamen (som er tvilsomt) tar jeg turen. Og banner blir det nok...

Riktignok med måte. Kanskje noe ala "I Bergen spiller vi ballen ut om en spiller ligger nede" - eller en enkel en med "Fair Play".

 

Rasisme og sjikane er jo ikke lov på norske baner (de har iallefall sjekket Brann-flagget mitt hyppig på bortebane) - og det tar jeg avstand fra.

Lenke til kommentar
Haater RBK supporterne..Kaster glass og røykgranater inn på stamstedet til Krattet. Håper vi gruuuuser idiotne fra Trondheim. Må være grusomt kjedelig å se RBK hvis de kommer til finalen. Spiller kjedligste fotballen i Norge.

Enig.... "utrolig kjedelig fotball" RBK bydde på der! :roll:

 

Si meg, har du bodd i en hule det siste året?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...