Chiraen Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 (endret) Jeg tenkte kanskje at jeg skulle lage en tråd hvor vi kunne diskutere taktikker i Cod5 Zombie Mode . Jeg og noen venner har spilt veldig mye i det siste, så vi har prøvd å finne de beste taktikkene for å komme så lang som mulig. Vi tenkte litt på denne her, vi kom til nivå 19 som 2 stykker ved å gjøre noe som lignet. 1. Først så kommer vi til nivå 5 uten å kjøpe noen nye rom eller etasjer. 2. Så unlocker vi begge trappene(ikke døra), mens vi beveger oss inn i det rommet hvor boksen er. (Alle bruker pengene sine til å få tak i Ray Gun eller noe som er nesten like bra) 3. Så fordeler vi oppgavene -Alle sin hovedoppgave er å forsvare trappa, siden der kommer det veldig mange. -Spiller 1 passer på det ene vinduet -Spiller 2 passer på det andre -Spiller 3 på veggen (når han bøyer seg til venstre får han en veldig god mulighet til å skyte i trappa) -Spiller 4 (med best våpen) ligger nederst i trappa og slakter Få høre om dere har noe bedre Endret 29. november 2008 av Chiraen
Elefantmesteren Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 virker som en god taktikk med flere spillere. synes personlig at fg 42 og browning 50 cal er gode de og. en burde ha en av dem eller begge, de funker damn bra mot klynger og i intrakill.
head_hunter Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Ka for et våpen har du, skal det ikke vere et ww2 spill?
Krillekongen Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Tror ikke det var zombier til stede under WW2 heller.
Khogn Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har aldri klart å koble meg til en co-op server, og gud vet hvor mange ganger jeg har prøvd... Så jeg har bare spilt denne modusen helt alene etter å ha spilt gjennom den elendige kampanjen. Blir drittspillet fikset snart slik at det fungerer i det hele tatt?
Nektard Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Tror ikke det var zombier til stede under WW2 heller. Alle som er over 12 vet at laserpistol er lame!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå