Gå til innhold

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut


Anbefalte innlegg

Beklager at ikke updaten kom. Den kommer i natt.

Har omtrent ikke vært hjemme, og de minuttene jeg har hatt har jeg brukt i garasjen (modding).

 

Beklager. Det positive er at det kommer 2 like etter hverandre :)

 

Edit: Viser seg at jeg ikke kommer hjem før i morgen. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si det ser litt rart ut med radiatoren så høyt oppe, men blir vell logisk når man ser det ferdig satt sammen :D

 

BTW støydempingsmatter er ganske dyre på de forskjellige netshopene. Hvilket materiale er de av egentlig? Er det et reelt alternativ å kjøpe noe tjafs på biltema/clas ohlson og noe lim? :p

 

Edit:

Var ikke ment som noe kritikk, så bare litt usynkront ut ved første øyekast. Hadde sikkert blitt helt umulig med slangene som de hadde vært helt på linje uansett?

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Hehe, første som slo meg var "denne MÅ tippe når det kommer to kilo vann i den^^" Ikke at jeg tror den ville det, men det så litt voldsomt ut ved første øyekast :p

 

Sett den ett hakk ned vil vel gjøre susen. Hadde sett kult ut om den var helt på linje med resten av kabinettet også, men da kommer den kanskje i veien for andre ting?

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar

Enig :) Det blir sånn

 

 

Skal være en plast-plate på toppen ja :) Har tatt den av nå, da det blir mye prøving og feiling nå. Vil helst unngå riper o.l. i de delene som vises.

 

Håper på update i natt. Bytte pasta på HK og montere CPU-blokk.

 

Blir ikke ferdig denne uka heller :( Er nødt til å reise vekk i helga, så blir ikke noe modding da

 

Edit: Noen som vet om det vil bli noe problematikk rundt å bruke HDMI-utgangen på skjermkortet til pc-skjermen? Regner med det ikke blir det, men har null peil på kontakter osv :p

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...