Gå til innhold

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjort endel i løpet av dagen.

 

Har vært hos et verksted som driver med aluminium og lignende og fått dem til å lage fester til radiatoren. Hvordan det blir kommer i update :)

 

Bestillt plexi hos en glassmester, siden posten rota vekk glasset fra Chilled. 3 mm tykt, 35x40cm for 120 kroner.

 

Og til slutt, fått en god pris på GTX295 fra Digital Impuls. De har kortet på lager, så da får jeg det nok snart :D

 

Neste som blir gjort er å bore hull til brytere :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, du forelska deg helt i dem du? :p

 

Har jo et ganske stort utvalg her. Hvilke tenker du på? De fra Feser?

 

Det er jo kompressnipler, så sikrere enn det blir det ikke ;) Er litt vriene med tanke på å orientere slangen, men det ordner seg alltid.

 

Fikk dem fra Feser, men de kan kjøpes fra ChilledPC ;) Billig frakt

 

Eller var det de andre du tenkte på ?

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Svært svært flott prosjekt du har her! Begynner å se veldig bra ut!

 

Eneste jeg lurer på er hva du syntes var så skummelt med å planslipe heatspreaderen for? Det er jo bare en TJUKK kloss med kopper og zink :p Hvor mye kan egentlig gå galt ;) Må inrømme jeg var litt nervøs når jeg skjærte av heatspreaderen på A64 cpuen min når den var ny da :p

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner den. Blir gjerne litt nervøs når man holder på med slikt!

 

Igjen, du har ett fabelaktig prosjekt på gang her. Eneste jeg lurer på er hvor lenge du har gått uten å bruke PCen nå? Virker som du tar deg tid til å gjøre ting skikkelig her! Eller tar du den ut og setter den på benken eller noe? :p

Lenke til kommentar

Riktig alu-tech! :p

 

Har en bærbar-pc som jeg bruker nå. Desverre har prosjektet tatt altofor lang tid. Mye som skal ordnes, med sponsorer, pakker, planlegging, tegninger og ikke minst penger.

 

Men neste uke er det vinterferie, og da blir jeg ferdig om ikke noe uforutsett oppstår! :D

 

Kommer btw en liten update i kveld/natt. Har atm opp til ørene med arbeid, så må prioritere prosjektet vekk for en gangs skyld :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...