Gå til innhold

[X360] Burnout Paradise - Spille online?


Ellusion

Anbefalte innlegg

Med så mye morro og stor suksess vi har med Gears 2 om dagene...tenkte jeg sjekke om det var noe interesse for Burnout Paradise også?

 

Det er jo hundrevis av online challenges med biler og syklene, og i "public" games er jo disse tilnærmet umulig å gjennomføre (av typen "alle 8 førere dra på bakhjulet på likt" =)

 

Noen som har lyst å harve gjennom disse sammen? Vroom vroom, Sign up! Mic er en nødvendighet.

 

GT: Ellusion no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da begynner det å hjelpe litt! Hyggelig om vi kunne finne en kveld og kjøre gjennom. 2 og 3 player burde gå greit, 4-8 player challenges litt værre, men det dukker sikkert opp fler etterhvert =)

 

Bare hiv på de andre burnout paradise fans, så ses vi nok snart.

 

Ellusion no

sagosen

flogieboogie

Sgt Ersland

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en "lurker" på dette forumet, vil si jeg stikke rinnom nå og da og leser litt, men aldri poster.

 

Har nettopp begynnt å spille Paradise igjen og kunne tenkt meg å få gjort en del Challenges for mer enn to spillere, derfor kom jeg hit på jakt etter nettopp en slik tråd som dette. Så hvis det er greit, selv om jeg kun er en "lurker", ville jeg gjerne slengt meg på her, er nettopp ferdig med min siste eksamen så har plenty av tid til å spille fram til Januar.

 

Men hvis dere heller kun vil ha aktive brukere så er den grei.

 

GamerTag: Morridini

Endret av Morridini
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt hver gang en av disse kjære trådene har blitt flyttet:

 

Det er greit for oss som allerede har tråden i "Mine Innlegg" og vet om den fra før, vi kan jo bare hoppe til "Mine Innlegg". Å putte den inn i en sticky sammen med masse andre like tråder er også helt greit, men det finnes noen punkter jeg synes er veldig negativt med dette.

 

1.
Hvem i huleste er det som faktisk sjekker sticky'er nå?
Gjør de mer synlige!

 

2.
De personene som burde få lett tilgang til trådene er ikke oss, vi spiller jo allerede, for oss er det samme f hvor den ligger. Det er alle de andre som er innom Microsoft forumet for å se om noen andre har det samme spillet som dem; De vil ikke finne en tråd som ligger i "Guild og Klan-diskusjon.

 

3.
"Guild og Klan-diskusjon"?
WTF?!
Vi er da ingen klan og vi søker ikke medlemmer til en klan. Vi prøver å la spillere finne hverandre enklest mulig. Det er IKKE enkelt å ha en tråd i en avsideliggendes kategori.

 

 

En mulig løsning? Muligens, kanskje, perhaps og maybe it could be?

 

Ett forslag jeg vil komme med er å opprette "Community" forum under Konsoll og PC-Spill kategoriene. Under "Konsoll" kunne det stått Microsoft, Sony, Nintendo, Felles og Community eller noe lignede. Under PC kunne det også vært et likt forum. Det denne lille kategorien da kunne tatt seg av ville vært alle disse "Spille Sammen" trådene.

 

Emnetittelene måtte hatt enten [PS3], [360], [Wii] eller [PC] først i emnetittelen etterfulgt av spillnavnet. F.eks [360] Call of Duty 4. Mer enn det trenger det ikke stå, da dette forumet kun ville hatt "spilletråder" og dermed blir lengre emnetitler som dette unødvendige: "[360] Call of Duty 4 - Signer her for å finne andre spillere".

 

Førstepostene burde inneholde noen kjappe regler og en enkel måte å poste Gamertaggen eller PSNid'en sin tydelig ved hjelp av bilde eller lignende. Det ville jo vært bedre og lettere for alle enn det små-merkelige som er her i dag.

 

My 2 Cents -Lakus

Lenke til kommentar

Hørtes egentlig som en god ide det, muligens det burde vært et bedre navn enn "Comunity".

 

 

Jeg har forresten nå lagt til alle her i Friends-listen, så jeg er klar til litt Paradise ca hver dag ettermiddag/kveld. Jeg og Ixi0 fikk nå gjort alle 2-player, Freeburn, Timed og motorsykkel-chalenges i går, så er klar for resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...