Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett denne tråden før... Men jeg sprakk nå på lørdag, og da hadde jeg holdt meg i 13 dager. Herregud, trodde det aldri skulle stoppe da det kom. :p

wøøt wøøt :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

öhm.. hallo? :ermm: er folk helt kåte eller? å ikke runke på en lang stund er jo ikke noe problem da. lurer på om det er mange fjortisser her? :hmm:

Skrevet
öhm.. hallo? :ermm: er folk helt kåte eller? å ikke runke på en lang stund er jo ikke noe problem da. lurer på om det er mange fjortisser her? :hmm:

Bare vent til du kommer i puberteten. :lol:

• 2 uker senere...
Skrevet

En måned. Dette er ikke til å tro. Jeg går ikke rundt og er kåt lengre engang. Selvtilliten er på topp! Jeg ER herre over mitt domene! :w00t:

Vet hva jeg skal gi meg selv i julegave :thumbup:

Skrevet

Har selv tenkt på/utført dette jævlig mange ganger, men har aldri holdt særlig mye mer enn 2 uker.. :wallbash: Kan vel si at 2 uker er maks for meg.

Havner alltid med en eller annen jente på fest e.l og da går det som det må gå..:cool:

Skrevet
Har selv tenkt på/utført dette jævlig mange ganger, men har aldri holdt særlig mye mer enn 2 uker.. :wallbash: Kan vel si at 2 uker er maks for meg.

Havner alltid med en eller annen jente på fest e.l og da går det som det må gå..:cool:

din gris. :tease:

Skrevet

Det samme skjer med meg, men da sier jeg at jeg er med på "Herre over ditt domene"-tråden. Funker alltid! :thumbup:

Skrevet

Huff.. aldri ikke klart meg 2 dager en gang. Hvertfall ikke nå som jeg ikke er singel lenger :hmm: Ser fortsatt ikke poenget med å IKKE gjøre det.

Skrevet (endret)
Huff.. aldri ikke klart meg 2 dager en gang. Hvertfall ikke nå som jeg ikke er singel lenger  :hmm:

Neivel.

Ser fortsatt ikke poenget med å IKKE gjøre det.

Det skaper karakter! :woot:

Eller bare en deperat, kåt oppførsel.

Endret av flodhest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...