Gå til innhold

Hva i alle dager?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening så er ikke denne skremmende stor. Faktisk så skulle jeg ønske at flere mobiler var av denne størrelsen, men da med bedre spesifikasjoner som f.eks: veldig kraftig ARM-prosessor eller Intel Atom (2-kjerneutgaven), avansert kameraopptikk og stor bildebrikke, stor lagringsplass (Flashminne/ SSD) og masser av ram og ev. prosjektor!

Skrevet
Etter min mening så er ikke denne skremmende stor. Faktisk så skulle jeg ønske at flere mobiler var av denne størrelsen, men da med bedre spesifikasjoner som f.eks: veldig kraftig ARM-prosessor eller Intel Atom (2-kjerneutgaven), avansert kameraopptikk og stor bildebrikke, stor lagringsplass (Flashminne/ SSD) og masser av ram og ev. prosjektor!

Og max 4timers batterilevetid.!

Hurra.!

:new_woot:

Skrevet

amobil/tek.no: Kan dere ikke for schwE¤%#¤rte slutte å kalle det for "suuuper 3g"?! Det er HSDPA. En nettsidenettverk rettet mot entusiaster burde holde seg for gode til slike fordummende idiotiske fornorskinger!

Skrevet

Jeg har god plass i lommene, har aldri skjønt hvorfor mobiler skal være så latterlig små som føles skjøre. Man kan da i verste fall få en sånn greie som henger på beltet.

Skrevet

Gratulerer, du kan steike en Grandiosa. På hvilken måte var det relevant?

Og hva slags konsept er dette egentlig? På produsentents hjemmesider ser det ut som den er myntet på helsepersonell og militære? Eller har jeg misforstått?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...