Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Det heter nok kvitost. Det beviste forøvrig forrige runde. Denne runden kan uansett ikke telle, da den går over et for smalt tidsrom/den har for få stemmer til å være representativ.

 

Forøvrig er synnøves ost en gul ost; denne teller likevel ikke, da alle ostelskere er enig i at denne osten dårlig representerer smaken av ekte ost.

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det heter nok kvitost. Det beviste forøvrig forrige runde. Denne runden kan uansett ikke telle, da den går over et for smalt tidsrom/den har for få stemmer til å være representativ.

Forrige runde beviser jo shit om denne faktisk knuser den?

Hvorfor gidder vi ha stortingsvalg osv, forrige runde avgjorde det jo?

 

Forøvrig er synnøves ost en gul ost; denne teller likevel ikke, da alle ostelskere er enig i at denne osten dårlig representerer smaken av ekte ost.

Takk for det argumentet ditt, da kan jeg komme med mitt auto-gyldige argument.

 

Jeg liker ikke ost dere kaller hvitost så hvitost er ikke ekte ost, så de teller ikke.

Da er det bare gulost som er igjen. Det var jo dumt.

Lenke til kommentar

Dere må bare fortsette å si feil ( "gulost") for min del. Forøvrig var det snakk om den spesifikke gulosten til Synnøve her (som det var bilde av på forrige side), den smaker piss.

 

En kan jo også hevde at de nåværende 757 stemmene i denne tråden kontra de 2037 stemmene i forrige tråd, gjør denne tråden meningsløs. Jeg foreslår derfor å øke tidsintervallet denne tråden skal foregå, kanskje til 31 desember 23:59 ?

Endret av dabear
Lenke til kommentar
den smaker piss.

 

Det har ingenting med saken og gjøre, den er fortsatt gul.

Tvert om, det har alt med saken å gjøre.

 

Denne osten representerer ikke Osteordenen, pga sin motbydelige smak. Det finnes ej heller ingen gul ost i Norge som smaker godt nok til at jeg frivillig vil spise de, mer. De hvite er noe bedre, men jeg mener en svensk hvit ost er den beste representasjonen for hvordan en ost skal smake.

 

 

http://www.matvareguiden.no/Matvarebilde_visning.asp?ID=6623

 

Over er bilde av Arla hushållsost; den eneste osten som egner seg til daglig konsumering. Og den osten er hvit. Osten kan kjøpes bl.a. på Konsum, rett over grensa. Og den egner seg til nedfrysning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...