Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva dette her er for noe?

 

180px-White_Wine_Glas.jpg

 

Dette er HVITVIN. :)

 

Eller det heter vel gulvin for dere gulostinger da

 

La oss skåle hvitvin og ta en bit hvitost. Det e' berre lekkert! Så kan de mer forvirrede gulostingene gå på polet og be om sin gulvin.

 

Denne galskapen må stoppes før den sprer seg. Hva blir det neste? Gulsak? Gulvin? Orangerot?

 

Det er på tide å spørre partiene hva de mener, så vet vi hva som bør stemmes på neste år!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er teit av dere hvitostinger å komme med alskens usaklige argument på hvorfor det er feil å kalle osten hva den heter.. Kom med noen skikkelige argument, eller tap med æra i behold..

 

Gulost er gul og kalles dermed gulost!

 

Sier gulostingene som har fått sitt eneste argument drept gang på gang av gulrøtter og et glass vin. :hmm:

Alle gulostinger som kaller hvitvin for hvitvin, er umyndiggjorte i å komme med argumenter som har med farge å gjøre.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg kan gjerne si at hvitvinen ikke er hvit, men mer gul selv om jeg kaller den for hvitvin. Problemet er at mange hvitostinger kaller osten for hvit, men nekter å innrømme at den faktisk er gul. Der ligger problemet.

 

Jeg kan glatt innrømme at hvitosten ser mer gul ut. Men jeg ble egentlig litt i tvil når det ble postet et bilde av en "gulost" fra Synnøve på forrige side. Den er lett mer hvit enn gul...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...