fugletiteren Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Nei. At du i det hele tatt ser det som en mulighet er for meg ganske utrolig... ????? at jeg ser på det som en mulighet at gta oslo skall komme? Ja. Hvem skulle gidde å lage et spill om Oslo? Markedet er ikke akkurat verdens største. nå er det jo ikke jeg som tror det, det er en jeg vet hvem er utrolig hva et spørsmål kan gjøre
fugletiteren Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Men du så det som en mulighet. nei. det er en på skolen som drev å snakka om det for 1/2 årsiden, men jeg trodde ikke på han. han mente det sto i et såkalt "gta magasin" men det finnes ikke noe magasin for et spill;) så snakket jeg med fetteren hans, og han mente at elkjøp og en anen butikk hadde sakt til han at det skall komme i 2010, og jeg trodde ikke på han, så da spurte jeg her for å vise at det ikke kommer. laaaaaaaaaaaaaaaang historie. han har preika om det i 2 år. så da ville jeg få en slutt på det. si hvis det var noe som var uklart
Khogn Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Det er absolutt ingen grunn i verden for at Elkjøp og/eller Gamezone skulle sitte på topp hemmelige opplysninger om et hypotetisk amerikansk spill. Men det sier jo seg selv?
S-r-ex Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 A-gjengen og B-gjengen har vel politiet fått rimelig has på, og etter dem er det bare et par hasjdyrkere igjen. Men hele Oslo er vel en god del større enn San Andreas, hvis du teller med litt omegn? Men allikevel, Oslo er en kjip by....EKSPLÅR TRYVANN!!! EKSPLÅR BYGDØY!!! EKSPLÅR...eh.....uhm....VIGELANDSPARKEN!!!!!
Wartom Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Han går ned Karl Johann, dytter folk unna. Politiet kommer springende etter ham. De bærer ikke våpen.
Bata Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 A-gjengen og B-gjengen har vel politiet fått rimelig has på, og etter dem er det bare et par hasjdyrkere igjen. Men hele Oslo er vel en god del større enn San Andreas, hvis du teller med litt omegn? Men allikevel, Oslo er en kjip by....EKSPLÅR TRYVANN!!! EKSPLÅR BYGDØY!!! EKSPLÅR...eh.....uhm....VIGELANDSPARKEN!!!!! Litt off topic, men det går ikke an å dyrke hasj da dette er et foredlet produkt. Blir som å si at at en kornbonde er en brødbonde.
unik42 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Det ville vel aldri hete GTA: Oslo. Med unntak av ekspansjonspakken til GTA2 så har alle spillene fiksjonelle navn på byen. Det heter ikke GTA: California, men GTA:San Andreas. Bare på grunn av det så vet jeg at det ikke kommer et spill som heter GTA: Oslo.
Tharos. Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 GTA Longyearbyen. Mission 1: Survive 30 below, and reach the grocerystore, 50m. away. Watch out for polarbears.
S-r-ex Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 GTA Longyearbyen.Mission 1: Survive 30 below, and reach the grocerystore, 50m. away. Watch out for polarbears. ROFLMAO!!! Jeg kan ane et genialt produkt her :!: Help the two russ to make ekstra noise on may 17th!
oddishWILD Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Hadde vært litt morro med GTA Oslo. morro med en by man er kjent i da. hvis likheten var bra og pen grafikk
iharal3 Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) GTA: Finnmark Kjør reinsdyret ned til trygdekontoret og hent trygda før det er for sent Pass opp for ulv, bjørn og russere. Endret 20. november 2008 av iharal3
Odesseiron Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Det heter ikke GTA: California, men GTA:San Andreas. Det foregår heller ikke utelukkende i et fiksjonelt California, så det gir vel mening
Keiseren av Grønland Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Slutt å tull folkens, Oslo hadde vært konge. Skulle vært noe slags GTA Scandinavia eller noe:P Kunne hatt med kebabmafiaen og greier. Hovedpersonen kunne vært en pakistaner med buffalosko.
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Slutt å tull folkens, Oslo hadde vært konge. Skulle vært noe slags GTA Scandinavia eller noe:P Kunne hatt med kebabmafiaen og greier. Hovedpersonen kunne vært en pakistaner med buffalosko. Da må de ta med den gamle reklamen for der de sier sånn "Vi wheeler og dealer!" :!:
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 GTA: Sogn og Fjordane :!: Genialt.
Hanfrapubennedigata Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Du er tydeligvis for ung til å ha kjørt bil i Oslo. Hvor usannsynlig tragisk ville det være med et GTA Oslo egentlig? Det ville vært en mikroskopisk liten, men fremfor alt BORING by å ha et GTA spill i. La oss kjøre ned slottstrappa, og en runde på Aker Brygge, og kanskje Ring 1, 2 og 3.. Det der er vel litt for dristig? Da tror jeg ikke 18-års grense vil være høy nok lenger!
Sofakriger Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) hehe, nesten utrolig at noen kan tro på dette er forøvrig veldig for et GTA Seljord Endret 20. november 2008 av Sofakriger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå