Gå til innhold

Half Life 2-hacker tatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, er ikke dette snart 4 - 5 år gamle nyheter? Gamespot skrev en lengre artikkel om "The Final Hours of Half-Life 2" i 2004, såvidt jeg vet, hvor det var en lengre del om akkurat dette.

 

Hele saken ligger her: http://www.gamespot.com/features/6112889/p-18.html for de som er interessert. Det nye designet til Gamespot har desverre ødelagt en del av formateringen, men lim inn i en tekstbehandler, så skulle det være lettere å lese.

 

Jauda! Agurk sesongen er alt i gang.

Lenke til kommentar
[...]

Nå er det riktignok ikke noen år siden de skrev dette...

 

Beklager, da tok jeg feil for dette tilfellet, men mener enda at hardware.no er på god vei nedover fra førsteplassen de hadde. For det er noen år siden de tronet over andre nettsteder.

 

I seriøse miljøerbenyttes uansett «cracker», både i inn- og utland. Det gjør vi også her på Hardware.no.

 

Da er hw.no i beste fall inkonsekvente, i verste fall har de stemplet seg selv som useriøse.

Lenke til kommentar

Liker ikke å klage, men mye går gale veien for hardware.no. Forumet her er det eneste som holder på meg som bruker (og til en viss grad prisguiden). "Nyhetene" er jo mer og mer tabloide, innholder mindre og mindre skrift per side for å få opp antall reklamevisninger. Husker jeg lo av nyhetene på itavisen.no for noe år siden. Jeg ler ikke av den sammenligningen lenger.

 

Beklager avsporingen i den spennende nyhetssaken.

Lenke til kommentar

Artig hvordan man kan se artikler om korrekt hacker/cracker-definisjoner og overskrifter som denne på samme nettsted.. :roll:

 

HW.no's egen "Når er en hacker en cracker?"

 

I seriøse miljøer benyttes uansett «cracker», både i inn- og utland. Det gjør vi også her på Hardware.no.

 

edit: Som vanlig var jeg slooooow, og dette ble nok en gni salt i såret-post.. :/

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...