Gå til innhold

Max Manus - Noen som gleder seg?


Galexon

Karakter for Max Manus  

128 stemmer

  1. 1. Terningen landet på?

    • Terningkast 1
      5
    • Terningkast 2
      2
    • Terningkast 3
      4
    • Terningkast 4
      24
    • Terningkast 5
      61
    • Terningkast 6
      26
    • Ikke sett filmen, kommer ikke til å se filmen, men må bare stemme allikevel.
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var å så filmen i går (Onsdag 17 Desember) (førpremiere). En ufattelig sterk og god film som skildrer en del av motstandsbevegelsens konstante farere, faren av å bli oppdaget.

 

Jeg likte denne filmen meget godt da den skildret og fikk frem følelsen av å være virkelig alle mot en og mitt i skuddlinjen hele tiden. Den hadde spenning og action, humor og en liten lovestory. Alt i alt, en av årets desidert beste norske filmer.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Har sikret meg billettet til i morgen klokken 9 :D .

 

Jeg gleder meg som en liten drittunge! Jeg liker så veldig godt filmer fra 2. verdenskrig.. Ååh, som jeg gleder meg, det har jeg vel gjort siden august!

Jeg elsker alt om andre verdenskrig, min yndlings tidsepoke.

 

Så filmen igår, sier bare at dere kan glede dere;)

Det gjør jeg :D !

Lenke til kommentar

Stor målgruppe på denne filmen. Tenk deg alle på 60+ som kunne tenke seg å se denne filmen, fordi de selv har minner, bekjentskap og relasjoner til denne perioden. Det er mennesker som trolig aldri går på kino mer enn èn gang i året, max. Leste en artikkel i VG i dag om at populariteten lå i ekstremt god markedsføring. Hadde visstnok brukt 10% av budsjettet på det, som er ganske mye(påsto de). Lokalavisa rulla 6ern, VG rulla 5ern, men vi snakker jo tross alt om en norsk film her. Uansett, denne skal ses i løpet av helga.

Lenke til kommentar
Stor målgruppe på denne filmen. Tenk deg alle på 60+ som kunne tenke seg å se denne filmen, fordi de selv har minner, bekjentskap og relasjoner til denne perioden. Det er mennesker som trolig aldri går på kino mer enn èn gang i året, max. Leste en artikkel i VG i dag om at populariteten lå i ekstremt god markedsføring. Hadde visstnok brukt 10% av budsjettet på det, som er ganske mye(påsto de). Lokalavisa rulla 6ern, VG rulla 5ern, men vi snakker jo tross alt om en norsk film her. Uansett, denne skal ses i løpet av helga.

VG og Dagbladet fem. Aftenposten fire. Haddal er en sur, grinete og bitter breiflabb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...