Gå til innhold

Max Manus - Noen som gleder seg?


Galexon

Karakter for Max Manus  

128 stemmer

  1. 1. Terningen landet på?

    • Terningkast 1
      5
    • Terningkast 2
      2
    • Terningkast 3
      4
    • Terningkast 4
      24
    • Terningkast 5
      61
    • Terningkast 6
      26
    • Ikke sett filmen, kommer ikke til å se filmen, men må bare stemme allikevel.
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste ulempen er at jeg er lei av å se trynet til Aksel Henie i hver norsk film..

Det er vel å trekke det litt langt? Ser ut til å være en slags misoppfatning blant folk at Hennie spiller i alt som kryper og går av norske filmer. Jeg liker ikke trynet på fyren så altfor godt, men jeg har da innsett at han spiller i minoriteten av norske filmer jeg har sett.

Lenke til kommentar
Eneste ulempen er at jeg er lei av å se trynet til Aksel Henie i hver norsk film..

Det er vel å trekke det litt langt? Ser ut til å være en slags misoppfatning blant folk at Hennie spiller i alt som kryper og går av norske filmer. Jeg liker ikke trynet på fyren så altfor godt, men jeg har da innsett at han spiller i minoriteten av norske filmer jeg har sett.

Jeg har ikke noe imot han som skuespiller, men han har spilt i en del av de siste norske filmene jeg har vært innom.

Lenke til kommentar

Hvis vi ser på noen av de norske filmene som har kommet de siste årene, finner vi blant annet:

Bare Bea, Den Brysomme Mannen, De Usynlige, Den Siste Revejakta, Mannen Som Elsket Yngve, De Gales Hus, Elling, Mors Elling, Elsk Meg I Morgen, Kautokeino-opprøret, Fatso, Fritt Vilt, Fritt Vilt 2, Gymnaslærer Pedersen, Izzat, Kalde Føtter, Kill Buljo, Kunsten Å Tenke Negativt, Kvinnen I Mitt Liv, Lange Flate Ballær 1 og 2, Mars & Venus, Naboer, O' Horten, Pittbull-Terje, Reprise, Respekt, Rovdyr, Salmer Fra Kjøkkenet, Switch, Sønner, Tommy's Inferno, Ulvenatten, Uro, Villmark, for å nevne et par. Hvis vi ser bort fra tv-serier og kortfilmer, har Hennie spilt i 10 filmer de siste 8 årene, hvor den ene innebærer stemmen i Kurt Blir Grusom.

Synes ikke det er så halvgærent.

Lenke til kommentar
Hvis vi ser bort fra tv-serier og kortfilmer, har Hennie spilt i 10 filmer de siste 8 årene, hvor den ene innebærer stemmen i Kurt Blir Grusom.

Synes ikke det er så halvgærent.

 

Det er ikke noe feil med Hennie på film, men med tanke på fjoråret hvor han var på skjermen i mange episoder av Torpedo, så kan jeg se at noen begynner å bli litt lei av han. Når vi snakker om Max Manus så gleder jeg meg til å se filmen, og mener personlig (selv om noen kan være uenige her) at man ikke kunne funnet noen bedre enn Hennie til hovedrollen.

Endret av BrilleThor
Lenke til kommentar
Hvis vi ser bort fra tv-serier og kortfilmer, har Hennie spilt i 10 filmer de siste 8 årene, hvor den ene innebærer stemmen i Kurt Blir Grusom.

Synes ikke det er så halvgærent.

 

Det er ikke noe feil med Hennie på film, men med tanke på fjoråret hvor han var på skjermen i mange episoder av Torpedo, så kan jeg se at noen begynner å bli litt lei av han. Når vi snakker om Max Manus så gleder jeg meg til å se filmen, og mener personlig (selv om noen kan være uenige her) at man ikke kunne funnet noen bedre enn Hennie til hovedrollen.

Enig. Hvilke alternativer til Hennie har man faktisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...