^fmj Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Trist. Hun var nok klar over farene, ikke akkurat det enkleste fjellet å bestige. Laila Peak
Wheeljack Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli (endret) Leste ho var sertifisert klatreguide så ho var nok klar over risikoen. Veldig trist uansett, likte ho veldig godt som utøver og ut ifra hva jeg leser så var ho også veldig populær som ekspertkommentator på ZDF. Endret 30. juli av Wheeljack
Mr.M Skrevet i går, 11:47 Skrevet i går, 11:47 da var det endelig klart for skiskyting da, en hel uke fra Østersund (minus et par fridager) Nov292025 Sat 13:15Women 4x6km RelayComing up Sat 16:55Men 4x7.5km RelayStart list Nov302025 Sun 14:00Single Mixed Relay (M+W)Provisional start list Sun 16:40Mixed Relay (M+W)Provisional start list Dec22025 Tue 15:30Women 15km IndividualScheduled Dec32025 Wed 15:30Men 20km IndividualScheduled Dec52025 Fri 16:00Women 7.5km SprintScheduled Dec62025 Sat 16:30Men 10km SprintScheduled Dec72025 Sun 13:15Women 10km PursuitScheduled Sun 15:20Men 12.5km PursuitScheduled 1
Tycho Urke Skrevet i går, 13:55 Skrevet i går, 13:55 Jeg har fulgt kvinne skiskyting siden slutten av 90 tallet, kan ikke huske at Norge har gjort det så dårlig i en staffet, mulig de har gjort det, men jeg kan ikke huske det. Har aldri brydd meg om skiskyting for menn.
Mr.M Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Tycho Urke skrev (3 timer siden): Jeg har fulgt kvinne skiskyting siden slutten av 90 tallet, kan ikke huske at Norge har gjort det så dårlig i en staffet, mulig de har gjort det, men jeg kan ikke huske det. mulig vi kan tilskrive situasjon pga. av at det forsvant noen at jentene (Tiril Echkoff, Marte Olsbu Røyseland og Synnøve Solemdal) etter det har det vært litt famling med hvilke som kan fylle plassene? Mulig jeg bare lager meg et "halmstrå" men har tenkt at før eller siden kommer dame-troppene i Sverige, Italia, Tyskland osv. i samme situasjon, dvs. de store kanonene legger opp (Hanna og Elvira Öberg, Vitossi og Wierer, Preuss, etc) og da tror jeg også de landene kommer til å slite i en overgangsperiode. (med mindre de lykkes å bygge opp nye kanoner underveis dit) en annen mulighet, det hele var bare tilfeldig; "dårlig dag på jobben" vi får se i løpet av uken
Tycho Urke Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Mr.M skrev (1 time siden): mulig vi kan tilskrive situasjon pga. av at det forsvant noen at jentene (Tiril Echkoff, Marte Olsbu Røyseland og Synnøve Solemdal) etter det har det vært litt famling med hvilke som kan fylle plassene? Mulig jeg bare lager meg et "halmstrå" men har tenkt at før eller siden kommer dame-troppene i Sverige, Italia, Tyskland osv. i samme situasjon, dvs. de store kanonene legger opp (Hanna og Elvira Öberg, Vitossi og Wierer, Preuss, etc) og da tror jeg også de landene kommer til å slite i en overgangsperiode. (med mindre de lykkes å bygge opp nye kanoner underveis dit) en annen mulighet, det hele var bare tilfeldig; "dårlig dag på jobben" vi får se i løpet av uken Personlig tror jeg det bare var en dårlig dag på jobben.
maanemann Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Ja dårlig dag på jobben i dag. veldig synd for Norge at Ibu gikk rett på stafett uten sprint først i år. Kan fort hende at de to andre som ikke fikk gå er i bedre form, men rakk ikke vise det i world cup. Veldig godkjent av Kirkeide som ikke var langt unna øberg i 4. etappe sett opp mot alle 4 etappe isolert sett (og øberg hadde mer å gå for). Ellers er det jo rundene til tandrevold som gjør at det blir for langt bak. Men hun var jo bra i Geilo. Stiller meg også litt undrende til skia. Femsteinevik tapte mye på sin etappe, Tandrevold som sikkert gikk alt hun orket på sin siste runde tok ikke inn noe. veldig usikker på laguttaket for i morgen også. Hvorfor ta Uldal ut av parstafett når han har vist at han spesialkompetanse der og i tillegg takler Østersundviden bra…? Feimstevik sin eksplosivitet har jo også funka bra der før, men er kanskje ute av form. Skjønner at man vil prøve Kirkeide i det formatet dog. bli gøy å se botn imorgen, men kanskje kanskje litt tidlig for tandrevold . Jeg håper jo alltid på podium for de norske , men jeg tror det blir krevende imorgen, men ser fort for meg at svenskene får dog 🤨😁 Endret 15 timer siden av maanemann
Mr.M Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden vakkert levert av Lægreid-Kirkeeide 👍 btw, hun Kirkeeide skremmer meg litt, for virker så laid-back og rolig når hun intervjues før løpet, men er jo bra forsåvidt, hun beholder roen uten å bli stressa av et bom. btw, "slapt" av Sturla å ikke være på plass når hun gikk i mål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå