Gå til innhold

Mirror's Edge er ferdig (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vel ha dette.. Demoen var bra og grafikken var akkurat som på trailerene :) Nå er det bare til å vente på addon pakkene og expansionene som sikkert kommer neste måned en gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WEEEEEEEEEE!

Det skulle forsåvidt bare mangle at det var ferdig, så nærme release, men det er et spill jeg virkelig ikke vil at skal bli utsatt.

Så får vi bare håpe at Lisa Miskovsky ikke synger om koranen.

Skrevet

Dette spillet er et sikkert kjøp hos meg.

Demoen var knall, selv om man hadde sett seg litt lei av banen på videoer i forkant, og bare hvor fresht alt ser ut, gjør at jeg gladelig betaler 3 eller 499,- for dette spillet ved launch.

Skrevet

Var det dette spillet eller var det et annet utvikleren bekreftet at det var for å få solgt mest mulig før piratene fikk sitt?

Sier seg vel nesten selv at PC titler som også kommer på konsoll vil utsettes på PC til salgstallene er godkjente.

Skrevet

Har veldig lyst til å kjøpe dette til ps3 pga demoen var drit bra og spillet er veldig lovende... men skal gjøre alt jeg kan for å holde ut til januar :confused:

Skrevet (endret)

Blir dette og Left 4 Dead igjen i år for min del som sikkert kjøp.

OST av Still ALive:

CD-en slippes kort tid før spillet.

Endret av TCi
Skrevet

Hadde forhåndsbestilt ME for lengst hvis ikke jeg hadde hatt ca. 12-15 andre nye titler som jeg må komme igjennom først. Alle multiplatform spill (unntatt de fleste FPS og rollespill) kjøper jeg som regel for 360'en, men etter å ha prøvd demo'en på begge konsoller, synes jeg nesten at PS3 versjonen var littegran mer artig (pga. bruken av sixaxis i spillet).

Skrevet

Gleder meg stort til dette spillet. Friskt å se et action-spill som ikke bare går i brunt og grått, samt et konsept som ikke er veldig utbredt i spill fra før.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...