Fiske Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Litt mindre avhengighetskapende kanskje, har jo vært det for min del. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 For de som har anlegg for å bli avhengige er det like ille som før mener jeg. Men for de som alltid har klart å spille med måte er det nå mye enklere å ha progresjon ... Lenke til kommentar
Svar Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 O da var WOTLK CE i hus (måtte bare is det) Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 O da var WOTLK CE i hus (måtte bare is det) Hvaa hvor fikk du det ifra? Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 O da var WOTLK CE i hus (måtte bare is det) Lurer på hvor mange som gjerne skulle hatt din adresse Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 pics or it did'nt happen! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Urettferdig Lenke til kommentar
Svar Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 BEHOLD; Tvilere: Bestilte på gamezone på søndag, den kom i dag, i god tid Sitter å hører på musikken nå, jeg har sansen for det de klarer å få til. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 De som noen gang har spilt wow, men som ikke vil tilbake når de ser det der kan gå å legge seg. Heldiggrisen, musikken blir jo også bare bedre og bedre. Enda en grunn til å vende tilbake Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 BEHOLD; Tvilere: Bestilte på gamezone på søndag, den kom i dag, i god tid Sitter å hører på musikken nå, jeg har sansen for det de klarer å få til. I CUM! Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Grisegutt. Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 d står nå kan de beste spillerne bli nivå 80? tror ikke man må være så inmari god for å bli lvl 80 XD kan sette en 6åring til å drepe griser en månde å han blir lvl 80 uten engang å kunne lese engelsk Dere 6-åringer bør kanskje lære Norsk først? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Reglene for Death Knight er også grei: -Man må ha en karakter på L55 eller høyere. -Da kan man lage en(1) Death Knight som starter på L55 -Alle raser kan være Death Knight -Man kan bare lage 1Death Knight pr konto pr server/realm Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 inatt skjer det da! good luck and have fun Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 d står nå kan de beste spillerne bli nivå 80? tror ikke man må være så inmari god for å bli lvl 80 XD kan sette en 6åring til å drepe griser en månde å han blir lvl 80 uten engang å kunne lese engelsk Dere 6-åringer bør kanskje lære Norsk først? Er noen som ikke gidder å skrive helt korrekt grammatisk norsk. Kjenner karen og veit han klarer å skrive rent. -.-" Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 d står nå kan de beste spillerne bli nivå 80? tror ikke man må være så inmari god for å bli lvl 80 XD kan sette en 6åring til å drepe griser en månde å han blir lvl 80 uten engang å kunne lese engelsk Spiller du wow? Eller har du bare sett south park episoden av wow? for meg virker det som det siste alternativet (den episoden er drit fet btw :!: ) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 "WoW-spillere «kommer hjem»" Ja, det gjør vi! Wotlk! Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 jeg spiller WoW ja. men er griser nesten igjennom hele spillet da. samme hvor du drar så er d boars. hellboars, infected boars. huge boars. de følger deg igjennom hele spillet. å ikke kom å si jeg ikke kan spille WoW^^ 2 feats of strenth achievments^^ first 80 warlock å orc Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Sant nok, det jeg dog reagerer på er Kidz som påstår at Outland ikke har noe med WoW eller Warcraft å gjøre.. Jeg likte faktisk Outland. Nå skal jeg tusle ut på en pinne og påstå at det å kalle de som ikke likte det futuristiske preget i Outland for "Kidz" ikke akkurat gjør deg til rosinen i pølsa heller.. Nå har ikke jeg smakt en pølse med rosin i, men selv synes jeg det utsagnet høres direkte kvalmende ut. Jeg er fullstendig klar over at det bare er en talemåte, men uansett... Endret 17. november 2008 av Jesusball Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 jeg spiller WoW ja. men er griser nesten igjennom hele spillet da. samme hvor du drar så er d boars. hellboars, infected boars. huge boars. de følger deg igjennom hele spillet. å ikke kom å si jeg ikke kan spille WoW^^ 2 feats of strenth achievments^^ first 80 warlock å orc Er da vel ikke så vanskelig å spille wow, akkurat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg