Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra 5mm er det liten sjans at de vil gjøre annet enn å krympe noen størrelser. Fra 6 og oppover er det ingen sjans (nå er jo det individuelt, men på et generelt grunnlag). Derimot, kan det opereres tilbake til normalen med en skalpell, en nål, og en brukbar smerteterskel.

 

Edit: Om barnebarna mine setter halvparten så stor pris på ørehullene mine som barnebarna til naboen gjør har jeg ikke noe særlig å være redd for.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg vurderer også utviding av mine hull i ørene.

Men når jeg har hull som ble tatt hos frisør for mange år tilbake, vil det da være en fordel å ta opp igjen hullene hos en piercer? Jeg har hatt mer enn nok problemer med mine hull fra før, og veit at ihvertfall det ene er mer enn bare litt skjevt, så jeg innbiller meg at det ville være en stor fordel å stikke dem opp igjen e.l.

Lenke til kommentar
Damn, har så lyst på venom tunge nå! Var innom piercingstudioet på fredag, forhørte meg litt. Pierceren/tatoo artisten har drevet på i 14 år, tok min første, og hittil eneste piercing, øyenbryn, så han har nok peiling :D Ser det ann fremdeles, men har veldig lyst, i så fall førstkommende fredag! Ser vanskelig ut å prate med så lang stang/stenger, og den skal vel være i i rundt 4-6 uker, men er det så vanskelig som det ser ut til? Si hvordan det var om du bare tok 1 også

 

Ikke at det vil påvirke valget mitt, er bare nysgjerrig ;)

 

Skal du ta venoms så for guds skyld ta begge på en gang.. Jeg tok i tunga på Fredag og ville bare skjære ut tunga i hele går.. Kunne ikke spiste noe eller snakke uten at det kjentes ut som jeg beit meg hardt i tunga.. Så du vil ikke gå gjennom det der mer en nødvendig ( aka 1 om gangen )

Ja, skal evt. ta begge på 1 gang ja :)

 

Min er en helt normal en ja, men vil regne med Venoms hever seg like mye :<
Hever seg mer enn vanlig tunge, i midten ja, for er mer muskler på sidene av tunga. Avhenger sikkert veldig.

 

Tror dere den hevelsen har gått over etter la oss si 4 dager?

Lenke til kommentar

Jeg er klar for mer piercing. Skulle egntlig ha tatt en ampallang forrige helg, men studioet hadde ikke flere smykker så måtte utsette det litt. Blir vel nå til helgen.

 

Fra før av har jeg prins albert, ring i den ene brystvorten og stang i den andre samt en tunell på 14 mm i det ene øret. Planen der er å gå opp til 20 mm.

Lenke til kommentar

Såpass ja, mange uker det! Men siden da har alt gått fint? Er det slik at alle kan ta venoms, forresten? Leste noe om at venene i tunga, kan gjøre det umulig/vanskelig

 

Er mann btw. En ting jeg har lurt på, hvorfor sier noen at tungepiercings er gay/homsete?! Har også lest at før var det flest homofile som hadde det, men kan det stemme da? Mye mulig det er flest damer som har tungepiercing, men uansett, ser overhodet ikke sammenhengen mellom dette. Forbanna samfunnsnormer og "følge strømmen"/mainstream samfunn. Greit nok hvis folk sier de ikke liker det/er stygt, men når man blir stempla som gay eller "noe man ikke gjør" så ehhh?!

 

Jeg synes det i alle fall er råkult, på gutter/menn, som på jenter/damer, og det kommer nok neste dame mi til å synes også :D I alle fall venoms, er litt utenom det vanlige, så får jeg heller ha vondt i noen uker.

 

EDIT: Driter i hva folk synes om meg

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Jeg har selv piercing i tunga. Og ville ikke byttet den bort for noe annet, really.

Anyway.

 

Jeg har vel fått høre at det er homsete osv, men nå skal sant sies: Det har vært mer enn ei jente som har hintet til at piercing i tunga er bra-bra.

Så personlig velger jeg å heller høre på dem, enn volvo gutter. : >

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...