Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var det ikke henne, for hun hadde de hulla for 1,5år siden ja=)

Du har blitt blekket av hun andre, som ikke burde få lov til å ha en nål i armen.

 

Er hun også dansk?

 

Det vet jeg ikke,men hun som jobbet på meg hadde du kjent igjen med en gang utifra mine beskrivelser.

 

Grendel: Han som laget den der er jo Paul Both som er sykt dyktig, syns den er meget bra....men som en annen sa her..Det er noe som mangler på den..noe jeg ikke klarer å sette fingren på.

Men den er vel ikke ferdig ennå?

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Da var det ikke henne, for hun hadde de hulla for 1,5år siden ja=)

Du har blitt blekket av hun andre, som ikke burde få lov til å ha en nål i armen.

 

Er hun også dansk?

 

Det vet jeg ikke,men hun som jobbet på meg hadde du kjent igjen med en gang utifra mine beskrivelser.

 

Grendel: Han som laget den der er jo Paul Both som er sykt dyktig, syns den er meget bra....men som en annen sa her..Det er noe som mangler på den..noe jeg ikke klarer å sette fingren på.

Men den er vel ikke ferdig ennå?

 

Var to sessions igjen på den når bildet der ble tatt vet jeg

Lenke til kommentar
PerO0o.: Da ville jeg heller gått på Starlight. Ikke fordi Leading light nødvendigvis er dårligere, men jeg har hørt veldig mange flere varme ord om Starlight.

Greia med Starlight er at de gangene jeg har vært der har folka der hvert sykt guffene og sykt negative til alt. Det at de tar tattoos på folk GODT under 18 har også litt å si..

 

EDIT: Men glemte å si, joa. Noen av dem er jo faktisk litt skilla.

Endret av PerO0o.
Lenke til kommentar
Er du alltid så positiv?

Jepp. Synd for hun som er trangsynt, men flertallet kundene elsker meg jo. Gadd ikke henge meg så mye opp i det, selv om jeg ble litt fornærma der og da. Dumt jeg ikke er neger i tillegg, for da kunne jeg kalt anmeldt hun for rasisme eller noe. :D

 

Noen eldre damer kan du bare ikke ta alvorlig. Jeg gir bare sånne et falsk smil og tar neste kunde.

Lenke til kommentar
Err. Vel, folk og steder forandrer seg tydeligvis. O.o Hvorfor ikke ta turen inn til Oslo, forresten?

Joa, kunne jo seff det. Bare mer praktisk å ta i Drammen. Tok på sunset eller hva det nå heter sist gang, var jo greit nok det..

Fordi Drammen er nærmere? Men ja, ser den. Sunset Studio var jo ganske greie når vi tok "de små gubbene" våre..

Lenke til kommentar
Hørte at du hadde blekka deg, Mathias? Hva var det du fikk foreviget?

 

(poster dette innlegget med forbehold om at dette er riktig Mathias :p)

Om jeg er riktig Mathias eller ikke får du selv avgjøre :b

 

Men jeg og PerO0o. tok hver vår lille egendesignede (designet til hverandre)

figur på innsiden av høyre legg.

 

Pene, nja. Spesielle og unike, absolutt.

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...