Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om alle som jobber på Let's Buzz er flinke, eller om det er noen der som er mindre flinke?

 

Skal ta en tattis til nå, og den er litt vanskeligere enn min første, så vil ikke at hvem som helst skal ta den.. :ermm:

De er alle gode i sine stiler, og behersker annet. Hva skal du ta, og hos hvem?
Lenke til kommentar
Noen som vet om alle som jobber på Let's Buzz er flinke, eller om det er noen der som er mindre flinke?

 

Skal ta en tattis til nå, og den er litt vanskeligere enn min første, så vil ikke at hvem som helst skal ta den.. :ermm:

De er alle gode i sine stiler, og behersker annet. Hva skal du ta, og hos hvem?

Skal ta en ulv i tribal form, med noe greier rundt, som det blir litt skygge og forskjellig greier på. Det rundt som blir "vanskeligere" enn på min første. Jeg er elendig på å forklare. Har tegnet den selv. Kan sende deg bilde av den på PM om du vil se? (Det er du som er inne på CCforumet eller?)

 

Jeg har ikke bestillt time enda, må vente til jeg får penger. Men skal ta den hos let's buzz i alle fall.

Endret av millvill
Lenke til kommentar
Hvem i all verden skal jeg tattovere meg hos i Fr.stad??

Er det bare han øh....Morten(?) som driver med sånt nå?

Ho jeg tok min første hos er jo ikke der lengre (kanskje de har flytta ett sted jeg ikke har sett?) og den andre tok jeg i Praha, men det er litt langt å reise ;)

Jeg har hvertfall en venninne som er veldig fornøyd med en Espen i fredrikstad.. Hvor han jobber vet jeg ikke..

 

edit: sannsynligvis "Dark Force Tattoo Espen W. Mørken"

mener også å ha hørt bra om "Tattooica Monica Sunde", uten at jeg personlig kan gå god for det..

Endret av toth
Lenke til kommentar
Er på hawaii nå, og her er det endel tøffe polynesiske tattiser :D

Heldiggris!

 

Snakket med han som skal ta tatovering på meg i går. Planen min var jo som sagt å ha to stjerner og to vinger som "holder" rundt stjernene. Men han fant ut at det ikke ville se bra ut med to stjerner i nakken, og anbefalte heller ei. pga. symetri. Så da er det på'n igjen å finne ei stjerne som er "to i ett".

Lenke til kommentar
(Kjapt og lite stilistisk, men you get the picture:)

post-68079-1223542173_thumb.jpg

 

?

Tusen takk! Var noe sånt jeg tenker på, synes det må også passe til stilen på tatoveringen. Den skal være fin,ikke tøff. Har time for tatovering neste torsdag, tenker jeg skal ta med noen forslag til han som skal gjøre det da :) Gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...