Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde så vondt da jeg tok mine at jeg snakket tegnspråk i en uke. Men andre jeg kjenner, som har "normale" hull i tungen (altså i midten) merket lite til ingen forskjell.

 

Men Venoms er vel rett gjennom muskelen er de ikke? Kan tenke meg det gjør smålig vondt i forhold ^^

Det er faktisk hundre prosent korrekt. Jeg sto òg og spyttet blod i et kvarter. Tror ikke det er helt vanlig heller. :D
Lenke til kommentar
Jeg hadde så vondt da jeg tok mine at jeg snakket tegnspråk i en uke. Men andre jeg kjenner, som har "normale" hull i tungen (altså i midten) merket lite til ingen forskjell.

 

Men Venoms er vel rett gjennom muskelen er de ikke? Kan tenke meg det gjør smålig vondt i forhold ^^

Det er faktisk hundre prosent korrekt. Jeg sto òg og spyttet blod i et kvarter. Tror ikke det er helt vanlig heller. :D

 

Digg!

Lenke til kommentar
Hvor store forandringer blir det i måten man snakker på etter å ha høla tunga? Merker andre det godt? Og hvor lenge varer det før man kan prate normalt igjen?

 

Jeg Lespet litt den første dagen (satt i kassa på butikk og det var IKKE gøy å spørre kunder om de ville ha pose) :!:

Måtte det samme. Dog jeg var ikke på jobb før noen dager seinere da, men hatet å si "Pose?" Lespet i en uke eller noe.

Lenke til kommentar
Har tenkt litt på det jeg også,men stjernen skal minne to personer derfor ville jeg ha to stjerner i ei. Synes stjerna må passe til vingene, har sett på disse:

Lekte meg litt:

 

post-68079-1223555397_thumb.jpg

 

:)

Tusen,tusen hjerlig takk! Likte den i midten i øverste rekke ganske godt :) Er det greit at jeg tar med bilde for å vise?

Lenke til kommentar
Jeg har helt aldri skjønt greia med stjerner??

Ekstremt mange jeg kjenner som har det. Alt ifra ei til ti stjerner.

Er ikke det litt oppbrukt nå?

 

Jeg skjønner at vicek vil ha det for å minne noen da :)

Mulig det er fordi omtrent alle kjendisene har det(nesten) ;) Tenkte først jeg bare skulla ha to enslige stjerner, men etter denne trenden ville jeg gjøre noe mer med det. Så det ble vinger. Jeg bestemte med for stjerner før denne trenden kom og de betyr noe for meg, så det blir stjerne( r) på meg :)

 

http://www.seher.no/php/art.php?id=400174

 

http://www.popit.no/Smilefjes/Smagodt/Stjerne-tattoo.aspx

Endret av vicek
Lenke til kommentar

Ser du er rimelig talentfull toth.

Lurte på om du kunne tenke deg å tegne noe til dette bildet som jeg kunne tatt med på fredag:200px-Ulver_shadowsofthesun_cover_large.jpg

 

Jeg så, da prøvde å tegne rett av bildet, at hornene ble litt lange og tynne, men jeg er ikke så veldig kunstnerisk av meg så jeg lurte på om du kunne prøve å bearbeide dem litt :p

Lenke til kommentar

Rihanna har ei stjerne i øret.

Ei venninn av meg sa hun ville ha det, etter å ha sett henne på tv :fun

Dette er som dere ser ikke et øre, men Rihannas rygg.

riri_tatoo_2.jpg

 

Jeg syns de er kjempe søte, men det er ikke noe jeg kunne tenkt meg siden halve byen har det.

Får en følelse av at det er litt oppbrukt?

 

Jeg respekterer de som tegner på seg stjerner som betyr noe, det er jo det som tells. Ikke hva jeg syns ;)

Lenke til kommentar
Solid er vel i Sandnes, men har fått høre varmt om dem. Leading Light i stavanger har vel ikke noen fast tattovør, enda?

 

Sist jeg var innom på leading light hadde di en halv-påvirka fyr der så visstnok skulle være ganske god(ifølge han selv).

Ellers har jeg hørt Empire(?) er bra.

 

 

Sånn ellers folkens for å bli litt Miami Ink-ISH,hvilken tatovering har du/skal du ta og hva betyr den for deg? ;)

Lenke til kommentar
Ser du er rimelig talentfull toth.

Lurte på om du kunne tenke deg å tegne noe til dette bildet som jeg kunne tatt med på fredag:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
200px-Ulver_shadowsofthesun_cover_large.jpg

 

Jeg så, da prøvde å tegne rett av bildet, at hornene ble litt lange og tynne, men jeg er ikke så veldig kunstnerisk av meg så jeg lurte på om du kunne prøve å bearbeide dem litt :p

:)

Tegne kan jeg ikke i det hele tatt.. Men klipp/lim og div. annen photoshop går bra ;)

 

Skal bakgrunnen være med, eller kun oksen og sola? Hva med oksekroppen?

 

post-68079-1223561810_thumb.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...