Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ei i klassen som skal tattovere seg på Oslo Body Art nå. Noen som kan sette opp en del argumenter for å IKKE dra dit. Hun synes de laget den beste tegninga, som da er noen stjerner med navnet hennes som hun skal ha på hofta.

 

Har en annen i klassen som også prøvde å overbevise henne om at det ikke var noen god ide men vi har liksom ikke så mange argumenter å komme med.

 

Hjelper ikke at hun synes tattisen til en annen i klassen er kjempekul ( navnet i fancy skrift på armen )

 

Har også en kompis med en skjeiv tribal som er tatt der men det var visst ikke nok til å overbevise ho..

Lenke til kommentar

Er hun redd for å glemme navnet sitt? Eller er det slik at randoms hun har ONS med skal få det med seg? 8D

 

Men ærlig talt, jeg har vondt i viljen for å tro på at Oslo BA lagde den beste tegningen i det hele tatt. Be henne prøve EN plass til. Et eller annet totalt lame noe. Få en venninne av deg eller noe som er flink til å tegne til å tegne en ny en til henne (denne må være ubercute slik at hun liker den bedre enn OBA sin).

Lenke til kommentar
Det er tydelig at enkelte studioer ikke er særlig poppis i denne tråden.

Vet de om denne "uthengingen"? :p noen som har fått kommentar på det ?

Tattoo-harald var her en tur for noen år tilbake med fake nick og fortalte hvor bra "han" var og hvor fornøyd alle var med han

Jeg nekter å tro deg før du finner quotes.

 

Zaroos: Jeg tror de studioene vi "henger ut" vet at de suger.

Lenke til kommentar

Se hva jeg fant. :) Et skritt nærmere svaret. :p

 

EDIT: OMG!

 

Synes det er mye folk på 16-20 år som kritiserer andres verk, og dem som kritiserer har ikke noe og vise til, jeg liker ikke den tatoveringen osv det funker liksom ikke, selv har jeg tatoveringer laget av www.tattooharald.com

og det er motiver jeg selv har valgt og han har gjort en ypperlig jobb, men skulle jeg legge ut bilder av dem her så er det vell en gluping på 16 som mener den er dårlig laget, eller roper høyt at dette var en forferdelig tatovering for att han selv ikke liker den.

latterlig synes nå jeg.

Til han fyren som kommer med at denne er ikke i senter osv osv har tydeligvis brukt mye tid inne på sidenen hans,men det viktige må vell helst være at den som selv vil ha tatoveringen kan velge plasering og motiv.

Og så lenge motivet blir like bra som utkastet så er det vell ikke tatovøren som gjør noe galt, tatovøren skal jo ikke forandre på en tatovering som jeg ønsker å ha.

Har selv vært i Oslo på et studio uten og nevne navn da jeg ikke vil henge ut personer og fått en uheldig tatovering men det var min feil da motivet jeg kom med ikke var et motiv som så fint nok ut på meg.

Det og kommentere at en fyr har hår på skulderen er også latterlig, helt ærlig talt folkens hvor lavt skal man synke!!!

Nok om det ville bare si ifra att dette er for latterlig liker bedre og rose, skal man komme med ris så kan man komme med ris til den det gjelder.

 

VOKS OPP FOLKENS

 

Her begynner sirkuset. :yes:

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Grendel: Du kan si at de skulle ta stjerne på meg, han klarte å skyggelegge totalt feil. På denne stjerne så hadde du svart, hud, svart hud..osv. rundt stjerna...han klarte svart, svart...så det ser helt mongo ut....og det gjorda han på TO.

 

Heldigvis har jeg en plan som skal dekke den driten....skamfullt rett og slett....og den maniske delen av meg blir klinsprø av sånt.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...