Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er den styggeste tattoen jeg noen gang har sett! Jeg er overbevist om at den har blitt tatt i fylla, av en kompis!

Håper han ikke dreper meg for å ha lagt ut dette bildet :!:

 

post-133950-1223998072_thumb.jpg

 

Kommer an på hvordan du tolker den.. hvis en kunstner ser den kan den se ut som en stilisert utgave av en vannskapt maur som strekker seg etter et vepsebol.. :p

Lenke til kommentar

Dritstygge tatoveringer! Ser jo ut som livløse døde greiner.

 

Når jeg spurte ang. seksuell nytelse og tungepiercing, tenkte jeg på hvordan det føles for en jente å motta oral sex av noen med tungepiercing, hvis det var litt uklart. Fint om noen kan dele litt mer der ;)

Hvordan er det med tungekyss, i veien eller ekstra nytelse/noe å leke med? Aldri kyssa noen med tungepiercing nemlig.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Min mening

Tungepiercing er litt kult, men ikke med sånn disco-kule farger.. Ei venninde av meg har med en diamant på. Skikkelig fin.

Kan vi ikke heller diskutere øyenbrynspiercing? Det er det mest harry og styggeste piercingen jeg vet av! Herregud, hvorfor tar man sånne? Gror de ikke ut fort også? No offence, hver sin smak osv.. men uansett! HVA er kult med det?

Lenke til kommentar

Synes ikke det er så digg å kline med jenter med tungepiercinger, den er liksom litt i veien. Foretrekker uten. Merker ikke noen stor forskjell på BJ heller. Når det er sagt, så er tungepiercinger (sammen med navle, nipple, og clit) en av de piercingene som ser best ut på jenter.

 

Øyenbrynpiercinger kler ikke alle, man må liksom supplere med Volvo-caps; overbleket hår; dingle-dingle i frontruten og dunskjegg for å få det skikkelig gjennomført.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Synes ikke det er så digg å kline med jenter med tungepiercinger, den er liksom litt i veien. Foretrekker uten. Merker ikke noen stor forskjell på BJ heller.

 

Øyenbrynpiercinger kler ikke alle, man må liksom supplere med Volvo-caps; overbleket hår; dingle-dingle i frontruten og dunskjegg for å få det skikkelig gjennomført.

hahahah :) Det er bare så harry.. imo

Lenke til kommentar
Min mening

Tungepiercing er litt kult, men ikke med sånn disco-kule farger.. Ei venninde av meg har med en diamant på. Skikkelig fin.

Kan vi ikke heller diskutere øyenbrynspiercing? Det er det mest harry og styggeste piercingen jeg vet av! Herregud, hvorfor tar man sånne? Gror de ikke ut fort også? No offence, hver sin smak osv.. men uansett! HVA er kult med det?

Sterkt uenig. Jeg har en øyenbrynspiercing, og synes det kler ansiktet mitt veldig godt. Synes det ser kult ut, men personen må kle det, kommer veldig ann på. Hva som er kult med det er ikke lett å forklare, smak vettu ;) Fått flere positive tilbakemeldinger på at det ser kult ut, også av eldre folk, så den der stereotypeopplegget blir helt teit. Slitt en del med den, men det er egne feil jeg har gjort i forbindelse med rensing. Nå er alt på god vei igjen.

 

Ang. venoms, på en kar som meg, synes dere det ser bedre ut om de er tett plassert, slik som dette:

 

381411_f520.jpg

 

eller:

 

184tongue_02.jpg

 

Synes det ser best ut når de er mer adskilt, som på det siste der! Kommer seff ann på hvor blodårene går også, men sånn hvis man ser bort i fra det.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Jeg har hørt jeg kler det, men det er vel smak og behag det. gammelt bilde Om noen bestemmer seg for å mislike en viss type piercing så skal det mye til for å gi dem et eksempel dem liker. På samme måte som jeg ikke synes noen kler septum

 

Edit: Traff forresten blink med overbleika hår som oddvark knus siktet til ista, en stund siden jeg har hatt det tho

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Problem nummer 1 med piercing i øyenbrynet er at det ikke blir symmetrisk, med mindre du har to. Problem nummer 2 er at det i 99% av tilfellene ser teit ut, og om du har løst problem nummer 1 ser det dobbelt så teit ut.

Det er ikke alle som er like opphengt i symmetri som deg da. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...