Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har sett noen andre "buddhaaktige" folk som logoer annet enn BME sin egen Calm.

Men, som fluesopp sier, så er det en finfin måte å vise at det ikke er noe nytt og moderne vi holder på med, og det er flere statuer av munker (dog ikke buddha selv) med utvidede ører.

 

Edit: Aids, er ikke du kjæresten min? O_o

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært litt tøft å tatovere "jeg tatoverte dette i stedet for en harry tribal"? Ja, like harry, og like dumt; men litt artig. Er selvfølgelig ikke noe jeg ville gått med på kroppen resten av livet (ikke flere dager engang), men jeg hadde ledd godt hvis jeg hadde sett det på noen andre.

Buzz-Tramp-Stamps.jpg

tramp_stamp.jpg

Endret av toth
Lenke til kommentar
As you may have heard, some suspension performers had a slight mishap at a Florida tattoo convention last weekend, resulting in one broken leg and, potentially, a whole lot of lost credibility for the suspension community. Ron Garza gives us his perspective, with a little help from Allen Falkner and Emrys Yetz. Click the grisly (albeit unrelated) knee tear-out below to read Ron’s piece:

 

http://news.bmezine.com/2008/08/22/suspens...the-quick-link/

 

Lenke til kommentar

jeg må si meg litt sjokkert over at det er kommentarer og info som tilsier at de normalt ikke har brukt sertifisert utstyr beregnet på klatring.

 

driver selv med ting som klatring, rappel og taubane oppsett. sikkerhet er noe som man egentlig aldri kan fokusere på for mye, selv om det er plagsomt å legge tid id et, så straffer det seg veldig når ting går galt, spesielt om det går veldig galt.

 

takk og pris, per i dag, har vi kunn hatt 2 brukne fingre på taubanekjøringen, men det er mye som kan gå galt når man strekker 2x stålveiere opp mot 250meter. Selv om det er de små banene vi oftest har høyest fart på.

 

merker det er sent nå, jeg babbler i vei.

 

Uansett, hva jeg skulle frem til, er at jeg håper de som driver med det i norge har nok vett til å bruke litt ekstra penger på skikkelig utstyr, og ikke karabiner og sjakler fra biltema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...