Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Traibållur ble populært fordi det er noe ufarlig som det er vanskelig å direkte knytte følelser til, noe tilnærmet komplett ikke-provoserende. Dette neo-tribalkitschet er mindreverdige, smakløse etterligninger med mangel på kreativitet og originalitet som gjennom å stadig vekk gjenta formulaiske konvensjoner prøver å imitere den ekte vare. Folk flest er, som vi alle vet, stokk dumme fisende kjøttsekker med totalt uinteressante personligheter. Når disse hordene med Pulitzer-vinnere skal tatovere seg er de selvsagt helt ute av stand til å velge noe av genuint kunstnerisk verdi, så de ender stort sett opp med helt livløse motiver som de gjennom sine absurde vrangforestillinger omformer til totalt overdrevet sentimental nostalgi-møkk.

Alt dette er selvsagt en universell sannhet. Jeg har rett.

Lenke til kommentar
Fordi det er crappy flash-tribals med piler som peker både hit og dit og ikke hører hjemme på noen sin kropp, og folk kopierer dem helst rett av veggen hos tattovøren sin fordi den ser fin ut på et papir.
Og less than three så ikke pent ut på ett papir før du tok den?
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Noen som vet om noen bra gallerier med Hanja-Masker? Gjerne også med kinesisk kunst forøvrig.

 

Setter også pris på om noen har link til et "tattoo-leksikon" altså hvor man kan se betydningen av forskjellige motiv :)

Lenke til kommentar
Folk flest er, som vi alle vet, stokk dumme fisende kjøttsekker med totalt uinteressante personligheter.

 

Jeg ler så godt av deg Glint. :p Du tar dem så på kornet, og det er ikke første gangen i denne tråden (med "dem" mener jeg blant annet rånere med piercing i øyenbrynet, bolegutter og fjortisjenter med måpende, uttryksløse ansikter og tramp stamp tribal over den alt for spinkle skinka).

 

Men nå til poenget! Noen som vet om noen tatovører som har spesialisert seg på norrøne tatoveringer? Jeg mener ikke at han/hun nødvendigvis kun jobber med akkurat det, men som liksom er kjent for det.

Lenke til kommentar
Folk flest er, som vi alle vet, stokk dumme fisende kjøttsekker med totalt uinteressante personligheter.

 

Jeg ler så godt av deg Glint. :p Du tar dem så på kornet, og det er ikke første gangen i denne tråden (med "dem" mener jeg blant annet rånere med piercing i øyenbrynet, bolegutter og fjortisjenter med måpende, uttryksløse ansikter og tramp stamp tribal over den alt for spinkle skinka).

 

Men nå til poenget! Noen som vet om noen tatovører som har spesialisert seg på norrøne tatoveringer? Jeg mener ikke at han/hun nødvendigvis kun jobber med akkurat det, men som liksom er kjent for det.

 

Kunst Med Puls tror jeg har peil på slike tattiser.

Lenke til kommentar
Skal du ha en norrøn tatovering, så er det nettopp den prikkestilen som er tingen. Ta turen til København og Erik Reime, han er en av de beste i verden på dette.

 

Det er ikke det at jeg ikke tror det vil passe med denne stilen på den type motiver; det er det at det ikke vil passe inn med min tradisjonelle tatovering. Ser ikke helt for meg hvordan det evt. kan kombineres, men hvis det er mulig så hadde det vært flott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...