Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne aldri tenkt aa hatt piercing...er ikke noe for menn det synes jeg da.

 

Skulle jeg hatt tatovering maatte det veare enten :

 

1. I love Norway med Norsk flagg selvfoelgelig

 

2. En Erkeengel paa ryggen med utbredte vinger utover skulderbladene eller en liten paa over-armen . :woot:

Lenke til kommentar
psilocybe; jeg simpelthen bare må spørre - hva sa foreldrene dine da du kom hjem med de tatoveringene? Mine hadde sannsynligvis slått meg ihjel med en kakespade eller no' sånt ...

er du /din familie kristen?

 

(PS: ingen i min familie kunne brydd seg mer ... )

(PPS: ja .. jeg skal ta Borg logoen til sommer .. jippi)

Lenke til kommentar
piercing virker bare plagsomt..

 

ikke plagsomt.. som alt annet, du venner deg fort til det.

 

woppah.. skal vi se.. har bare underarmene liggende ute i verdensveven *hirr* ..

 

de var slettes ikke dumme.. :)

 

psilocybe; jeg simpelthen bare må spørre - hva sa foreldrene dine da du kom hjem med de tatoveringene? Mine hadde sannsynligvis slått meg ihjel med en kakespade eller no' sånt ...

 

ingenting spesielt. når jeg begynte i femtenårs-alderen, var de selvfølgelig ikke helt fornøyde (mer eller mindre alle foreldre ønsker vel det beste for sine barn, og hvis de skiller seg for mye ut, kan det påvirke dem (ungene) negativt.. og sånt), men tok det helt greit. de regnet vel egentlig med at det var en "fase" jeg gikk gjennom.

 

nå om dagen bare rister de litt på hodet hvis jeg kommer med noe nytt.

 

:lol: Neida, men akkurat på punktet har de vært litt "rare". Datteren min har en sånn krussedull over rumpa og den er grei nok den - men særlig pop hos de "eldre" var den ikke ...

 

piercing/tatoveringer er som oftest aldri særlig populære hos eldre.. forhåpentligvis blir min generasjon (pluss minus et tiår) litt mer åpne for sånt. jeg kommer iallefall ikke til å sette foten ned hvis mine unger vil ha en piercing/tatovering.. det eneste jeg kommer til å sette som krav, er at de går til noen som virkelig kan jobben sin.

Lenke til kommentar
hva med bilde av de du har ?

Joda.. skal vi se..

Først ut, en legg, med en tribal, som jeg ikke er så fornøyd med:

tribal.jpg

 

Then, dragedyr, total Nemi-ripoff, men who gives a fsck, jeg syns den er lekker:

drage.jpg

 

There goes..

 

BTW, oppdaga til min store forskrekkelse at forumet sensurerer meg! Fsck med U er ikke populært, da kommer det ut som "søren ta" .. hehe.. vittig.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er rett å slett stygt jeg, jeg kan ikke forstå at noen vil stikke hull i kroppen sin å sette inn noen metallstykker. Likedan det å stikke nåler med farge for å få et mønster, har noen sett en gammel mann eller dame med en tato eller metallstykke, det ser ikke noe fint ut. Nei jeg kan ikke tenke meg å ødelegge kroppen min på den måten.

Måtte bare si det og hvis det er noen som føler at jeg er uretferdig er jeg sikkert det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...