Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På barneskolen sa en til meg at de brukte ordentlig pistol når man skøyt hull i øret. Og at de tok det 5 meter unna og siktet. :roll: Turte ikke ta hull i ørene før jeg var 14. :p

Skrevet

Noen som har eller vet om et bra stjernemotiv som kan gå rundt armen.. Med masse kule stjerner.. Vil ikke ha sterjneskudd..

Takk for all hjelp..

Skrevet

Takk for svar.. Skal titte..

Men en annen ting.. driver med mye kroppsbygning.. Mange sier tattiser kan strekke seg.. Finnes det noen ordentlige svar på dette spm? Kan jeg tattovere meg nå og fortsette å trene uten at det blit stygt elelr burde jeg vente??

Skrevet
Takk for svar.. Skal titte..

Men en annen ting.. driver med mye kroppsbygning.. Mange sier tattiser kan strekke seg.. Finnes det noen ordentlige svar på dette spm? Kan jeg tattovere meg nå og fortsette å trene uten at det blit stygt elelr burde jeg vente??

Bare du ikke boler så går vel dette bra?

Skrevet (endret)

kom over denne

sykt bra gjort ass

noen som vet btw om det er noen norske steder som driver med 'UV tatto?? eller gjør alle det?

post-89117-1193170833_thumb.jpg

Endret av TRibal89
Skrevet
Det skal ikke være noe problem, nei.

Yey..

Da blir det vel ny tattis på meg etter nyttår.. Slenger den seff inn her..

Skal se litt på div. motivber å gjøre litt om tror jeg..

Skrevet

Jeg tror de fleste har en innebygget skepsis til ting som lyser under huden. Jeg ville nok lest meg godt opp på emnet før jeg tenkte på å sprute UV-reaktivt blekk under huden min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...