Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til hvem da? :)

Skal til johhny, en gjesteartist de har på besøk :-) Virka kjempetrivelig, blir nok noen timer der så er jo greit å ha en man kan snakke med og ikke bare høre på musikk, kjedelig for begge parter. En kompis av meg gjorde ferdig tatoveringen sin der i går, og da nevnte han at jeg skulle dit på oinsdag så spurte han ene om det er han med ugle,rose og torner på brystet, det var det. han hadde sett skissen, den så visstnok råbra ut!

Gleder meg jo ikke noe mindre av den grunn ^^

Lenke til kommentar

Har et kanskje litt dumt spørsmål her. For 6 uker siden tok jeg et hull i øret i et piercingstudio. Men nå får jeg ikke øredobben ut! Er en liten sølvkule hvor festet bak er en rund, flat feste, ikke de "vanlige" som kommer med øredobber. Har forsøkt å både dra den ut og vri på den, men sitter bom fast. Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Har et kanskje litt dumt spørsmål her. For 6 uker siden tok jeg et hull i øret i et piercingstudio. Men nå får jeg ikke øredobben ut! Er en liten sølvkule hvor festet bak er en rund, flat feste, ikke de "vanlige" som kommer med øredobber. Har forsøkt å både dra den ut og vri på den, men sitter bom fast. Noen som har tips?

 

Ikke ett dumt spørsmål i det hele tatt. Regner med at det du har i øret nå er en labret. For det første ville jeg ventet lengre med og ta den ut. Etter mine anbefalinger minst 8-10 uker. Men hvis du absolutt skal ha den ut er det greit og ta og rive av en bit av ett papirhåndklede, gripe tak i smykket både foran og bak (dette gjør så du får ett bedre grep rundt smykket), og så dra den sølvkulen mot venstre.

 

Husk, lefty loosey, righty tighty :)

Endret av Zatrus
Lenke til kommentar

Hvordan er A-drema i forhold til Helosan? Er den mindre fet?

 

Skal få ny tattoo om to uker og jeg vil helst unngå å få kviser på armen denne gangen(noe jeg aldri hadde hatt, før da)

Jeg kjøpte denne http://www.apotek1.no/produkter/a-derma-skin-repair-cream-40ml-922942p for første gang nå, på Apotek 1, og den har fungert veldig bra for meg. Langt ifra så fet som Helosan, har ikke fått noen utslett eller kviser av denne. Koster litt mer da, men synes den har fungert veldig bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig tøff ugle!

Jeg mannet meg endelig opp og var på "konsulting" med en tattoo-artist idag. Han har godt rykte på seg her i byen, så jeg gleder meg. I tillegg så var han meget positiv til idéen og sa at det var noe han veldig gjerne ville jobbe med, og da skjønte jeg at dette er den riktige mannen for jobben! Må ta med depositum imorgen så er det offisielt :) 3 ukers ventetid er vell ikke sååå lenge :D

Endret av baBuShKa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig tøff ugle!

Jeg mannet meg endelig opp og var på "konsulting" med en tattoo-artist idag. Han har godt rykte på seg her i byen, så jeg gleder meg. I tillegg så var han meget positiv til idéen og sa at det var noe han veldig gjerne ville jobbe med, og da skjønte jeg at dette er den riktige mannen for jobben! Må ta med depositum imorgen så er det offisielt :) 3 ukers ventetid er vell ikke sååå lenge :D

 

Det blir spennende :green:

Lenke til kommentar

Samme her! Så det blir kun bilder av tattoveringen underveis. Han snakket om ca 2 seanser, kanskje 3. Så det blir en del blekk og venting i mellom! Lurer på hvor lenge jeg må leve på nudler etter det :p

 

En god stund vil jeg tro :omg: Men er verdt det da! Du får kle deg ut som tigger og få penger til mat :hmm:

 

Jeg forstår hva de mener med at når man har fått en, så vil man ha flere.

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...