Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser stadig vekk folk med veldig sterke farger på tattisene sine. Blant annet de fargene du postet nå, så det er absolutt mulig å få det til å se fett ut.

Det klør sånn i fingrene nå, 3 uker igjen å vente til første session!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Victor Policheri er min "go-to" når jeg skal ha noe med farger. Enten realistisk eller ei. Det er han som gjorde begge lårene mine.

Skrevet

Skal ta første (og muligens eneste) tatovering neste mandag. Blir en liten diskre sak oppe på armen, noe jeg har tegnet selv som inneholder navnet til søsteren min. Har bedt studioet forbedre den litt. Er så spent! Skal til Leading Light i Bergen, men vet ikke hvilken tatovør jeg får, da. Kiler godt i magen nå! Har tenkt på det i evigheter.

Skrevet

Skal ta første (og muligens eneste) tatovering neste mandag. Blir en liten diskre sak oppe på armen, noe jeg har tegnet selv som inneholder navnet til søsteren min. Har bedt studioet forbedre den litt. Er så spent! Skal til Leading Light i Bergen, men vet ikke hvilken tatovør jeg får, da. Kiler godt i magen nå! Har tenkt på det i evigheter.

Jeg trodde også jeg bare skulle ha en....

• Liker 3
Skrevet

Klar over det. Har flere venninner som bare skulle ha en og som nå har tre, fire ;-) Men for meg er en et såpass stort steg at det spørs om det blir flere. Men skal aldri si aldri...

Skrevet

Når du først har tatt steget så tror jeg at du vil bli trygg på neste :p

Jeg har ennå ikke tatt min da jeg venter på time, men etter at jeg bestilte time så gikk jeg fra en idé, til ca 3-4 allerede.. Så nå kjenner jeg at det blir et stort hull i lommeboken i fremtiden.

Gi gjerne en tilbakemelding når du har bestilt time etc da.. Har selv bestilt time hos Leading Light ;)

Skrevet (endret)

Ingen. Som jeg skrev så vet jeg bare at jeg skal neste mandag men ikke til hvem. Har sendt en mail og spurt men ikke fått svar. :)

Endret av Maxie10
Skrevet (endret)

Har sett gjennom, men siden min ikke ligner noe av det og i tillegg er en liten greie uten farger, så følte jeg det ble så teit å spørre om den eller den.

Endret av Maxie10
Skrevet

Det er jo greit nok, men ikke så greit å vite hvem av dem som er best på den jeg skal ha, når den ikke likner noe av det de har lagt ut fra porteføljen sine. De vet vel best selv hvem som kan få det fint til :-)

Skrevet

Arh, jeg gleder meg til å få farge på armen. Gleder meg forsåvidt IKKE til å sitte i stolen i mange timer. :p Fatter ikke hvordan noen kan "nyte" det, jeg syns det var vondt. Men resultatet ble jo bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...