Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Da var endelig 7 mm spiralene mine kommet i posten. Etter at selger måtte sende nye da første forsendelse forsvant på veien. Da blir det snart litt nærmere målet på 8 mm. Gøy å begynne å strekke igjen etter litt over to måneder på 6 mm. Og ekstra gøy når 7 mm går rett inn på første forsøk =) Da blir det bare å være flink å la de på 8 mm ligge minst et par måneder før de tas ibruk senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det. Da går turen til oslo :) Hva syntes dere er penest, dermal, eller anti-eyebow? Er den ene lettere for å støtes ut enn den andre? Hva blir værst arr?

 

Kanskje litt sent, men det går ann og ta sånn dermal i Vest-Agder (Farsund), Ca 2t fra Rogaland :) Ville bare nevne det, har så og si 0 peiling på Piercing..

Lenke til kommentar

finnes det noen norske nettsider som selger plugger osv? har ikke helt dilla på å vente oppmot 6uker for å få det i posten

Jeg har kjøpt fra et par norske butikker, men leveringstiden hos dem har vært lengre enn crazyfactory. Tipper på at de butikkene jeg har vært borti har drevet dropshipping, noe som innebærer at de sender ordren videre til en annen part (ofte en utenlandsk butikk).

Lenke til kommentar

Da var armen min tilnærmet ferdiggrodd etter gøteborg convention.

Er jo da foreløpig to separate tatoveringer, men skal ende opp som en full sleeve til slutt :)

Selv om overarmen med Vader og Mario måtte avbrytes midt i økten så slenger jeg opp "in progress" bilde.

 

Overarm:

post-90990-0-87122200-1347812072_thumb.jpg

 

Underarm:

post-90990-0-24520700-1347812085_thumb.jpg

Endret av Mumsen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...