Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:)

Jaja, du glemmer i hvert fall ikke navnet ditt...?

Er det meningen at linjene ikke skal se helt rette ut heller. Spesielt siste L-en der linjene ned enesten flyter inn i hverandre og den kreative forskjellen i linjetykkelse på A-en (spesielt høyre side)

 

Som jeg sa så er tatoveringen slik den skal være(ja a en skal ha en tynnere strek på den ene side) Det er ikke vits å diskutere ett bilde som er tatt noen timer etter jeg tok den der masse blekk flyter utover osv. Jeg har målt alt på armen min og alt er som det skal. :) Så da lar vi den diskusjonen ligge og heller si noe positivt.

 

Ps: er ikke mitt navn, er nicket mitt og er hentet fra min favoritt bok

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dersom det er den jeg tror det er så har jeg sett den. Etter å ha vært stor fan av Kittelsens tegninger siden barneskolen, så gjorde den nevnte tatoveringen meg sikket på hva jeg selv ville ha. Så nå venter jeg bare på å få råd til å begynt med egen kittelsen-sleeve. Skattefuten kom heldigvis med godt nytt så sjansene er store for at jeg får begynt snart. Usikker på ventetiden, men etter å ha sett noe av Oddiz sine verker på Purple Pain i Trondheim så kan det godt hende at jeg stikker innom og hører allerede i morgen.

Lenke til kommentar

Hehe, ja, har sett flere Kittelsen-tatoveringer som har gjort at jeg vil ha det og. Men han har så mye bra tegninger så jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke jeg skal ta. Vet hvertfall at jeg skal ha sånn mørk slørete skog og den fugelen. Tror bildet heter Pesta Kommer.

Lenke til kommentar

Black cat ink i krokstadselva. Magne

 

Er han fortsatt lærling?

Skal selv bli tatovert der, dog av Leila, men så dyktig som hun er så er Magne i gode hender :grin:

Syns den så noe ruglete ut noen steder, men det kan være bildekvalitet, skorpe eller hovenhet.

Syns den var fin, og så lenge du er fornøyd så er vel det det viktigste :thumbup:

Lenke til kommentar

Black cat ink i krokstadselva. Magne

 

Er han fortsatt lærling?

Skal selv bli tatovert der, dog av Leila, men så dyktig som hun er så er Magne i gode hender :grin:

Syns den så noe ruglete ut noen steder, men det kan være bildekvalitet, skorpe eller hovenhet.

Syns den var fin, og så lenge du er fornøyd så er vel det det viktigste :thumbup:

 

Hvis du mener hakk inn i bokstavene så er det også meningen. Jeg har egentlig tatt(JADA JEG ER NERD) Lord of the rings fonten , og tatt den tykkere enn den orginale teksten. Er litt usikker på om han er læling faktisk. Han har ihvertfall laget veldig mye fint tidligere :)

Lenke til kommentar

Hvis du mener hakk inn i bokstavene så er det også meningen. Jeg har egentlig tatt(JADA JEG ER NERD) Lord of the rings fonten , og tatt den tykkere enn den orginale teksten. Er litt usikker på om han er læling faktisk. Han har ihvertfall laget veldig mye fint tidligere :)

 

Aha, jammen da så :grin2:

Stilig! Nerd jeg og, Tim Burton nerd that is :new_woot:

Ja, sett litt fra ham jeg og, han er på veldig god vei, som sagt så har han en god lærer :yes:

Blir første gang jeg tatoverer meg hos Leila, men fy fader, hun har enormt talent. Gleder meg vilt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du mener hakk inn i bokstavene så er det også meningen. Jeg har egentlig tatt(JADA JEG ER NERD) Lord of the rings fonten , og tatt den tykkere enn den orginale teksten. Er litt usikker på om han er læling faktisk. Han har ihvertfall laget veldig mye fint tidligere :)

 

Aha, jammen da så :grin2:

Stilig! Nerd jeg og, Tim Burton nerd that is :new_woot:

Ja, sett litt fra ham jeg og, han er på veldig god vei, som sagt så har han en god lærer :yes:

Blir første gang jeg tatoverer meg hos Leila, men fy fader, hun har enormt talent. Gleder meg vilt!

 

Hun er helt rå. Ringte henne først, så sa henne at Magne var flinkere med bokstaver

Lenke til kommentar

Hun er helt rå. Ringte henne først, så sa henne at Magne var flinkere med bokstaver

 

:thumbup:

Snipp og Snapp som skal på først, men skal få ta resten av leggen.

Har Sweeney Todd, Mrs. Lovette og Katten fra Alice in Wonderland der fra før + minnestatovering for Ryan Dunn. (Electric) Linda som har gjort de tre første, men reiseveien er lang, og ganske sikker på at Leila får til resten ganske så bra :w00t:

Har to "mindre" pågående hos Linda nå (overarm og andre leggen) som skal bli ferdige med før resten av leggen tas av Leila - ikke noe bakgrunn på de andre så snevres inn alt i alt.

Blir mest Tim Burton, men noen innslag fra andre filmer og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Leila HATER tekst, og stjerner! Veldig mye hat mot stjerner!!! =D Ganske sikker på at Magne er ferdig med læretia, hu får jo snart en ny lærling :)

Lenke til kommentar

Leila HATER tekst, og stjerner! Veldig mye hat mot stjerner!!! =D Ganske sikker på at Magne er ferdig med læretia, hu får jo snart en ny lærling :)

Ja det er vell en smaksak. Tror Magne ikke var så veldig glad i blomster :p Blir ihvertfall ikke noen stjerner på meg

 

Hun er helt rå. Ringte henne først, så sa henne at Magne var flinkere med bokstaver

 

:thumbup:

Snipp og Snapp som skal på først, men skal få ta resten av leggen.

Har Sweeney Todd, Mrs. Lovette og Katten fra Alice in Wonderland der fra før + minnestatovering for Ryan Dunn. (Electric) Linda som har gjort de tre første, men reiseveien er lang, og ganske sikker på at Leila får til resten ganske så bra :w00t:

Har to "mindre" pågående hos Linda nå (overarm og andre leggen) som skal bli ferdige med før resten av leggen tas av Leila - ikke noe bakgrunn på de andre så snevres inn alt i alt.

Blir mest Tim Burton, men noen innslag fra andre filmer og :)

 

Hørtes utrolig kult ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...