Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du tegner med tusj på armen din og strekker huden til siden, så ser du hva som skjer med tegningen.

Det skal ganske mye til for at den skal bli 'vrengt'. Så det vil ikke gå ut over tatoveringen om du ikke skal bli til et muskelmonster.

 

Men når du har begynt å tatovere armen din så anbefales det ikke å trene under groperioden, for da kan du skade tatoveringen.

Lenke til kommentar

Hei.

Noen som har erfaring med Hellspawn? Vet Jimmy er veldig flink, men hvordan er de andre? Og er de veldig overprisa? Skulle tatt noen "bånd" rundt armen. Altså rette streker.

Meget fornøyd, jeg har blekk fra Jonas, vet ikke om han jobber der enda, men veldig høyt nivå!

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaringer med Nahuel Rico? Selv er jeg utrolig fornøyd med tattoveringen han gjorde på meg, har lyst å høre flere innspill. Er en argentisk gjesteartist her i Norge, vet hvertfall at han er på 1969 i Oslo ganske ofte.

 

Tok denne tattoveringen 4.oktober i 2011 som minne om bestemor, da hun liker svaler og det er denne fuglen som er på gravsteinen. Den er like fin i dag.

 

Bilde er tatt 10sek etter han er ferdig, så det ser litt rødt ut, men hva synes dere om denne?

post-99049-0-92299600-1333844056_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Får en fin liten sum igjen på skatten i år og begynner å planlegge tattovering men har et spørsmål.

 

Er veldig kresen på motiv og ønsker ikke noe jeg finner på internett, vil at det skal være litt unikt som kansje bare jeg har. Derfor trenger jeg noen til å tegne for meg, er det mulig å dra på tatto sjappa å spørre om de kan tegne ideene mine? Sjansen for at de krever ekstra betaling for det?

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Jeg ble tatovert av Elton. Han var kanskje ikke den mest pratsomme jeg har vært borti, men veldig flink og profesjonell. Fikk bra info om alt rundt tatoveringa og han var nøye på å få ting slik jeg ville ha det, men samtidig gjøre det slik at han fikk til å lage et best mulig resultat utifra de ideene jeg hadde. Litt artig var det jo og å få skryt for at jeg hadde kommet på noe han ikke hadde vært borti før :p Var og kjekt at han var flink å ta hensyn til at jeg ble ganske sliten underveis i sessionen. 4,5 time omtrent i ett ble etterhvert ganske heftig for første tatovering.

Lenke til kommentar

Hei.

Noen som har erfaring med Hellspawn? Vet Jimmy er veldig flink, men hvordan er de andre? Og er de veldig overprisa? Skulle tatt noen "bånd" rundt armen. Altså rette streker.

Meget fornøyd, jeg har blekk fra Jonas, vet ikke om han jobber der enda, men veldig høyt nivå!

Ok. Høres bra ut:) Vet du noe om de er flinke på linjearbeid og blackwork-aktige ting?

Lenke til kommentar

Hei!

har et relativt vanskelig spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med :)

jeg vil gjerne ha en tatovering som representerer at jeg har kommet meg forbi en mørk tid og har fått utrolig bra selvtillit. Noen ideer?

vil ha noe som passer enten på høyre overside av ryggen eller på underarmen.

på forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...