Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, alle sammen! Nå har jeg blitt 18 år gammel, og har bestemt meg for at det er på tide å introdusere kroppen for et par nye hull ;) Har dere noen anbefalinger når det gjelder å ta piercing i Trondheim? Eller noen man så absolutt ikke skal nærme seg? Har tenkt på å ta en vertikal labret, eller septum!

 

Blir utrolig takknemlig for alle råd! Takk for oppmerksomheten :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@christinaz:

Jeg piercet ørene på Ragnaråkk for nesten et halvannet år siden og har ikke noe å utsette på det. Proffesjonelt (uten at jeg har noen andre å sammenligne med), renslig og nøye.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Hei, alle sammen! Nå har jeg blitt 18 år gammel, og har bestemt meg for at det er på tide å introdusere kroppen for et par nye hull ;) Har dere noen anbefalinger når det gjelder å ta piercing i Trondheim? Eller noen man så absolutt ikke skal nærme seg? Har tenkt på å ta en vertikal labret, eller septum!

 

Blir utrolig takknemlig for alle råd! Takk for oppmerksomheten :)

 

Jeg piercet meg også på Ragnaråkk, i navelen, og hadde kjempeproblemer med den etterpå. Den var så lenge betent at jeg måtet ta den ut. Grunnen var at de hadde brukt for lite smykke. det er min eneste erfaring med piercere i Trondheim :)

Lenke til kommentar

Hei, alle sammen! Nå har jeg blitt 18 år gammel, og har bestemt meg for at det er på tide å introdusere kroppen for et par nye hull ;) Har dere noen anbefalinger når det gjelder å ta piercing i Trondheim? Eller noen man så absolutt ikke skal nærme seg? Har tenkt på å ta en vertikal labret, eller septum!

 

Blir utrolig takknemlig for alle råd! Takk for oppmerksomheten :)

 

 

Hva med Linda hos Lowlife? ;)

Lenke til kommentar

:)

 

Mulig det er bare bilde men S er noe høyere plassert en resten av bokstavene..

Det er E en som er plasert litt lavere en de andre bokstavene :) Vannskelig å se på bilde, men det er meningen at E en skal være litt lavere. På armen min er ihvertfall de andre bokstavene på linje med hverandre

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Hei, alle sammen! Nå har jeg blitt 18 år gammel, og har bestemt meg for at det er på tide å introdusere kroppen for et par nye hull ;) Har dere noen anbefalinger når det gjelder å ta piercing i Trondheim? Eller noen man så absolutt ikke skal nærme seg? Har tenkt på å ta en vertikal labret, eller septum!

 

Blir utrolig takknemlig for alle råd! Takk for oppmerksomheten :)

 

 

Hva med Linda hos Lowlife? ;)

Har du noe erfaring med henne selv? Ettersom du anbefaler henne? :)
Lenke til kommentar

:)

Jaja, du glemmer i hvert fall ikke navnet ditt...?

Er det meningen at linjene ikke skal se helt rette ut heller. Spesielt siste L-en der linjene ned enesten flyter inn i hverandre og den kreative forskjellen i linjetykkelse på A-en (spesielt høyre side)

Endret av NgZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...