Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt inn en 4mm tunnel i øret på tirsdag og frem til i går gikk det strålende til tross for at jeg aldri har hatt hull i øret eller noe sånt før, men nå når jeg våkna opp så er det hovent det er faktisk så hovent at du snart ikke kan se tunnelen lenger. Hva dealer jeg med her?

Lenke til kommentar

Er det noe fasit på hvor tykke ører en skal ha etter så og så mye strekking? Etter jeg har lest og sett litt rundt på nettet har jeg strekt ørene mine på feil vis i 3 år, jeg har bare prøvd meg frem å de er fortsatt ganske tykke.

 

Det finnes vel ingen fasit på hvordan en skal strekke uansett?

 

 

 

Mine ører etter 3 år med strekking, 28mm:

post-207308-1277977233,6788_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hva heter den type tattovering hu her har?

*bilde*

Er det det som heter blackwork elns?

De svarte stripene på armen er blackwork, ja, men blackwork er ikke så begrenset at man bare kan ha striper på armen. :p

Ja ok :)

Men klarer ikke finne noe informasjon om det... Er det bare jeg som er dårlig til å google, eller har det ikke no spesiell mening?

 

Noen som kan no om det?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor stor du er, men ikke under 10k.

Beste du gjør er og finne et studio å prater med de, da får du et konkret svar som oftest:)

Takk for svar! Du bekrefter mistankene mine om prisen. Jeg er ikke stor i det hele tatt, men om jeg hadde hatt 15k å rutte med så burde det altså ikke være noe problem.

 

Kan du anbefale ett studio som er spesielt flinke på menneskelig anatomi, finmekanikk, roboter og lignende? Gjerne på Sørlandet, om mulig. :]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg satt inn en 4mm tunnel i øret på tirsdag og frem til i går gikk det strålende til tross for at jeg aldri har hatt hull i øret eller noe sånt før, men nå når jeg våkna opp så er det hovent det er faktisk så hovent at du snart ikke kan se tunnelen lenger. Hva dealer jeg med her?

Du har strukket for fort og for mye. Gjør deg selv en tjeneste og ta det ut!

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor stor du er, men ikke under 10k.

Beste du gjør er og finne et studio å prater med de, da får du et konkret svar som oftest:)

Takk for svar! Du bekrefter mistankene mine om prisen. Jeg er ikke stor i det hele tatt, men om jeg hadde hatt 15k å rutte med så burde det altså ikke være noe problem.

 

Kan du anbefale ett studio som er spesielt flinke på menneskelig anatomi, finmekanikk, roboter og lignende? Gjerne på Sørlandet, om mulig. :]

 

Realisme rett og slett, tror jeg vil si Electric Linda og Jimmy på Hellspawn...men også ville jeg sjekket ut gjeste-artister fra utlandet, er noen som er hos Lucky 7 i Oslo som er meget dyktig på det området. Foreks. Victor Policheri som jobber på meg og Mumsen( som også er i tråden her )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...