Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det egentlig noen som har noe mer håndfast enn at "den er nyere" om senere builder enn RC har noe for seg?

De gir ikke ut nyere builder bare for at vi skal tro at de gjør noe. Det er vell bare småe bugs som blir fixet og drivere som blir lagt til.

Skrevet

Jeg sa da ingenting om at jeg trodde de ga ut builder bare for å virke arbeidsomme,men lurte om det har blitt gjort noen forandringer som faktisk har vært av betydning. Altså noe større enn bugfixes og bedre driverstøtte.

Skrevet

Noen andre som har problemer med lyd etter noen timer? Har kun ett creative usb-headset nå, og når jeg har vært borte fra pc'en en stund er alle lydene helt syke, høgfrekvent, inverterte og whatnot. Etter en restart er alt bra igjen.

Skrevet
Drivere kan jeg med 99,9% sikkerhet garantere ikke er noe problem. Jeg kan bekrefte at jeg kjører PS CS4 på min Win7 64 bit uten problemos.

Stemmer for meg også, men med CS4 og 2 kort i SLI

Skrevet
Noen andre som har problemer med lyd etter noen timer? Har kun ett creative usb-headset nå, og når jeg har vært borte fra pc'en en stund er alle lydene helt syke, høgfrekvent, inverterte og whatnot. Etter en restart er alt bra igjen.

Det hender med meg noen ganger, etter oppstart fra ventemodus. Funker bra igjen etter avlogging eller restart. Har et creative- lydkort.

Skrevet

Sjekk om Creative driveren er eldre enn 2008, har erfart at build 7100 legger inn en driver fra 2006 som både hakker og lager problemer. Senere builds har ikke dette problemet.

Skrevet

Win 7 Build 7100 er ikke helt kompatibelt med bildebehandlingsprogrammet Gimp!

Det har jeg nettopp erfart, måtte boote inn på xp partisjonen min og bruke Gimp der.Da fikk jeg jobben gjort uten problem :thumbup:

Skrevet
Men det betyr jo ikke at den er bedre? Du sier den er "mye bedre" men du sier jo ikke hva som er bedre... Du gjetter på at den er bedre vil jeg si.

Vi venter på svar fra RevelleR :yes:

Skrevet
Powerstrip eller RivaTuner vil gjøre jobben :)

Så det finnes ikke en egen funksjon i W7 (Eller CCC for W7) som kan fikse dette?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...