Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Pisser du når du dusjer eller ikke?

Gjest Gjest

Tisser du i dusjen?  

351 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

• Ja
      157
    • Nei
      194

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mente ikke at jeg pisser meg i trynet, ville bare få fram at folk flest mener(føker) at tiss er "skittnere" enn vann..

Jeg syns også at tiss blir ekkelt i en slik sammenheng, men å si at tiss er skittent er direkte feil. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten artig sak jeg kom på. Urin ble før i tiden brukt av sånne flammekunstnere til å herde huden slik at de tålte det bedre når de rullet faklene over armen f.eks.

Vet det blir litt off topic, men ganske interresant.

Skrevet
Ja svar og gjerne si hvorfor og hvorfor ikke :)

Gjør det selv fordi at det går ned i hulllet uansett og blir ikke urenere av det, sparer bare tid...

Høyrest like smart ut som han som skulle slutte å pusse tennene for å spare tid.

Å? Hvorfor trekker du den slutningen?

Fordi det tar 10 sekundar å gjere seg ferdig på toalettet, ingen har det så travelt at dei ikkje har tid til det.

Skrevet
Mente ikke at jeg pisser meg i trynet, ville bare få fram at folk flest mener(føker) at tiss er "skittnere" enn vann..

Jeg syns også at tiss blir ekkelt i en slik sammenheng, men å si at tiss er skittent er direkte feil. 

pleier å pisse på dass, men står jeg i dusjen å må så...ja, må man så må man

urin er forresten ikke et avfallsstoff som feks. avføring og er derfor mulig å drikke i nødsituasjoner (så det på man vs. wild)

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Hvis jeg står i dusjen og må åisse, så gidder eg ikke gå ut og tørke meg for så å gå ned på do.

Da pisser jeg heller i sluket og skyller godt etter meg. :)

Skrevet
Nei, ikke faen. Det er bare ekkelt.

Jasså? Du har så dårlig trykk i dusjen at det ikke renner ned i hølet?

---

Vis jeg må pisse når jeg går i dusjen, pisser jeg der.

Skrevet (endret)

Jeg pisser og pusser tennene i dusjen.

Ser ikke noe problem i det. Spyler bare litt rundt på dusjgulvet etterpå.

Endret av Jallabad
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke drite i dusjen også, med det samme man er i gang? Det blir jo flytende etterhvert det også... For ikke å snakke om at man sparer masse tid!

Sorry, måtte bare :p

Endret av WarpX
Skrevet

Ja, jeg pisser i dusjen. Sparer tid, og det er drit digg! :) Men pleier å pisse mot sluket så jeg slipper å stå oppi pisset :p

Hadde en snål lærer for et par år siden som begynte å snakke i timen om hvor deilig det er å tisse i dusjen ^^,

Er litt rart at det er så mange som syns det er "SÅ EKKELT!".

Skrevet

haha:P.. det er en stund siden jeg har pisset i dusjen! men har gjort det mange ganger:P ser ikke noe problem i det. gjør som han over meg, sikt på sluket, TISS I VEI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...