Gå til innhold

Har du noen millioner til overs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes også slik er artig å lese, ikke minst fordi det forteller noe om oppfattelsen av status.

 

Nå syntes jeg ikke det å ha Hasselblad sitt kamera, samt de to objektivene inn i lista er så rasjonelt i forhold til resten av utvalget. Hasselblad sitt kamera er verdt hver eneste krone ut fra sitt bruksområde, det samme gjelder Sigma sin zoom.

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager klarer de å få 130 kulelagre inn i den telefonen?

 

Tipper det skal være ett kulelager med 130 kuler.

 

Fullt mulig med 130 kulelagre i en telefon... Da jeg ikke fikk med meg hvor de sto antar jeg det var en slidetelefon der målet var at den skulle vært vannvittig jevn å åpne?

 

Dette må du forklare.

 

Et kulelager består av et antall kuler som ligger mellom to baner.

130 av disse vil ta mye plass, så jeg antar at det er snakk om et kulelager som inneholder 130 bittesmå kuler for at roteringen av telefonen skal gå jevnt.

Noe lignende denne:

Thrust_Ball_Bearing.jpg

Lenke til kommentar
Den PC'n av platina og diamant eller no sånt burde jaggu ha diamant i kjøleren ettersom det skal lede varme 10 ganger så bra som kopper :)

Der sier du noe. En artikkel med forskjellige pc-deler laget av ufattelig dyre stoffer men som faktisk fungerer bedre enn de beste normale delene er noe jeg kunne tenkt meg å lese.

Ser for meg en væske-prosessorkjøler i rein diamant og kabler av karbonfiber og mating av flytende nitrogen inn og nitrogengass ut... Samme for skjermkort også selvfølgelig ;)

 

Hadde vært genialt om det hadde finnes slike deler, og noen hadde laget en artikkel her med en drømme-pc av slike ting.

Lenke til kommentar

får meg til å tenke på filme "blood diamond" samt sykelig borskjemte pappa-jenter..

 

edit: når en diamant faller av blir produktet sikkert kastet eller gitt til en av de personlige tjenerene..(kastet)

 

hvor mange år skal den brukes før du kaster den ?

helt til neste produkt kommer.. om det så skulle være 3 måneder eller 16 år.. :roll:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...